R
Ron
Guest
Hierbij mijn nieuwe project en ook toevallig een truck met trailer, dit project lig eigenlijk al te wachten vanaf het moment dat ik aan de coquer begon 
Hier wat tech spul over de trekker,
Designing of this truck started in the beginning of 1960s. It was designed to be heavy load carrier and construction vehicle in remote areas. It was also used as tank and heavy artillery carrier. It was publicly first during parade in Moscow 1964. It has power steering in first two pair of wheels, cab heater, engine pre-heater and central tyre pressure regulation system.
Different modifications fo this truck are:
MAZ-537A is a regular flatbed truck.
MAZ-537 is a tractor trailer
MAZ-537G is a tractor trailer with a winch
MAZ-537D is a tractor trailer with an AC generator mechanism
MAZ-537E is a tractor trailer with an AC generator mechanism for work with semi-trailer with active drive.
MAZ-537K is a tractor trailer for installing crane equipment.
MAZ-537K is a tractor trailer for installing crane equipment.
Wheels 8x8
Engine (D12A-525)
Layout V12 quad valve Diesel
Displacement 38,8 liters
525 HP @ 2100 rpm
Torque 1428 lbs*ft @ 1200 rpm
Compression ratio 15:1
Fuel consumption 125 liters / 100km
Fuel tank 840 liters (2x420 liters)
max speed 60km/h
Measures
Lenght 9130 mm
Width 2880 mm
Height 2890 mm
Ground clearance 500mm
Turning radius 15 500 mm
Weight
Weight empty 22 000 kg
Max load 15 000 kg
Max towing weight 75 000 kg
Abilities
Fording 1 m
Max appoach angle 38 degrees
Max departure angle 52 degrees
Breaking distance 15 meters (from 30km/h to 0 km/h)
Dit project word in twee gedeeltes gebouwd te weten de truck + trailer en de suprice wat er op de trailer komt te staan als dit wil lukken want anders komt plan B in werking
Even een paar plaatjes van de doos en inhoud.







Wat vreemd spul?? ik denk dat het maskertjes zijn om de ramen af te plakken maar daar komen we wel achter tijdens de bouw.

PE van Voyager voor de trailer en of alles word gebruikt weet ik nog niet want de onderdelen van de kit zijn op zich alerg goed.

En nog wat koperwerk

Ron

Hier wat tech spul over de trekker,
Designing of this truck started in the beginning of 1960s. It was designed to be heavy load carrier and construction vehicle in remote areas. It was also used as tank and heavy artillery carrier. It was publicly first during parade in Moscow 1964. It has power steering in first two pair of wheels, cab heater, engine pre-heater and central tyre pressure regulation system.
Different modifications fo this truck are:
MAZ-537A is a regular flatbed truck.
MAZ-537 is a tractor trailer
MAZ-537G is a tractor trailer with a winch
MAZ-537D is a tractor trailer with an AC generator mechanism
MAZ-537E is a tractor trailer with an AC generator mechanism for work with semi-trailer with active drive.
MAZ-537K is a tractor trailer for installing crane equipment.
MAZ-537K is a tractor trailer for installing crane equipment.
Wheels 8x8
Engine (D12A-525)
Layout V12 quad valve Diesel
Displacement 38,8 liters
525 HP @ 2100 rpm
Torque 1428 lbs*ft @ 1200 rpm
Compression ratio 15:1
Fuel consumption 125 liters / 100km
Fuel tank 840 liters (2x420 liters)
max speed 60km/h
Measures
Lenght 9130 mm
Width 2880 mm
Height 2890 mm
Ground clearance 500mm
Turning radius 15 500 mm
Weight
Weight empty 22 000 kg
Max load 15 000 kg
Max towing weight 75 000 kg
Abilities
Fording 1 m
Max appoach angle 38 degrees
Max departure angle 52 degrees
Breaking distance 15 meters (from 30km/h to 0 km/h)
Dit project word in twee gedeeltes gebouwd te weten de truck + trailer en de suprice wat er op de trailer komt te staan als dit wil lukken want anders komt plan B in werking

Even een paar plaatjes van de doos en inhoud.







Wat vreemd spul?? ik denk dat het maskertjes zijn om de ramen af te plakken maar daar komen we wel achter tijdens de bouw.

PE van Voyager voor de trailer en of alles word gebruikt weet ik nog niet want de onderdelen van de kit zijn op zich alerg goed.

En nog wat koperwerk


Ron