Niet slecht hoor.
Inderdaad de ogen wat bijwerken onderaan, neem daar even de tijd voor, het is nooit van de eerste keer goed.
Achteraf zou ik er een sterk verdunde wash overzetten van bv fleshwash, sepia of iets dergeijks.
Als je geen washes hebt, koop jezelf een paar potjes (zwart, bruin, flesh)... Je zult ze nog nodig hebben.
Ik lees hier ergens dat je ook met olieverf wil gaan experimenteren...Zeker doen.
In dat geval kan je zelf washes maken door een beetje verf heel sterk te verdunnen met White Spirit of Terpentijn.
In het geval van figuren, kan je heel makkelijk acryl gebruiken om de basiskleuren te zetten, en de schaduw en licht effecten met de olieverf, dan heb je geen wash meer nodig.
Wel opletten als je Humbrol of Revell enamelverven gebruikt, die durven al eens oplossen door de White Spirit in je wash.
Uiteindelijk moet je gewoon wat oefenen en er zin in hebben.
As je het niet graag doet, krijg je nooit een mooi figuurtje (je moet er eigenlijk een persoonlijkheid aan geven)
Er bestaat ook geen allesomvattende uitleg voor zowel figuren als voor modelbouw in het algemeen.
Je moet een beetje je eigen weg zoeken aan de hand van tips, trucks en de occasionele mislukking, die je gaandeweg tegenkomt.
Als ik zie wat je hier al allemaal neerzet, denk ik dat het zeker goed komt.