Omdat ik PeiperJ's boeiende elektriciteitspalentopic niet wil gaan kapen met mijn eigen creatie, zet ik er hier even zelf eentje neer. Het gaat om een elektriciteitspaal die op een groot diorama moet gaan komen, 1/35. Dit diorama is in aanbouw voor de Modelbouwers Ardennenoffensief-groepsbouw. Het stelt een stukje helling voor waartegen een binnenweg kronkelt die genomen wordt door een colonne geniepige Duitsers, bestaande uit één Tamiya late version Jagdpanther en een hele patrouille van motoren. Dit zijn een Vulcan Models Zündapp en drie Tamiya's: een Zündapp, een BMW en een DKW. Voor al deze motoren en voor de Jagdpanther heb ik PE-sets besteld of bijgekocht. De tank en zo'n anderhalve motor zijn al ineengeplakt. Maar nu dus die elektriciteitspaal. Hier volgt mijn referentie:
De linkse paal is het geworden, hier zijn foto's van het geheel en van de isolatoren apart.
Ik zal het resultaat posten als het geschilderd en geïnstalleerd is. Ik ben benieuwd wat het gaat geven in het diorama.
De linkse paal is het geworden, hier zijn foto's van het geheel en van de isolatoren apart.
Ik zal het resultaat posten als het geschilderd en geïnstalleerd is. Ik ben benieuwd wat het gaat geven in het diorama.