Mijn nieuw project is het eerste straalvliegtuig dat ooit ingezet is in de strijd . Op het einde van WO2 kwam dit vliegtuig , evanals vele andere ontwikkelde "nieuwe wapens" te laat voor de Duitsers om het tij nog te kunnen keren .
Het is een op het eerste zicht mooie kit van Tamiya op schaal 1/48.
Het is nog wel vroeg maar bij het bekijken van de vele fotos op het internet, enz, viel mij de veel toegepaste gevlekte camoflage op . Ik heb geen idee hoe die aan te brengen bij het airbrushen . Heeft iemand die kennis? Waarschijnlijk een speciale techniek ?. Of mischien nog best met het penseel ? Ik zal dus op zoek moeten naar bouwverslagen , enz . Anders zal het een simpeler camo worden .
We zien wel .
Starten doen we dus met alle frames in de "afwas te doen".
Sabre
Het is een op het eerste zicht mooie kit van Tamiya op schaal 1/48.
Het is nog wel vroeg maar bij het bekijken van de vele fotos op het internet, enz, viel mij de veel toegepaste gevlekte camoflage op . Ik heb geen idee hoe die aan te brengen bij het airbrushen . Heeft iemand die kennis? Waarschijnlijk een speciale techniek ?. Of mischien nog best met het penseel ? Ik zal dus op zoek moeten naar bouwverslagen , enz . Anders zal het een simpeler camo worden .
We zien wel .
Starten doen we dus met alle frames in de "afwas te doen".
Sabre