Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Makamba: ze hebben de Tiger I, de T34, de Sherman en de chi ha tank in hun gamma zitten.
Hier is een link naar hun site. http://www.fascinations.com/metalearth/tanks
Zo een kitje zit op ongeveer 3 u in elkaar.
@bert65: ik vermoed schaal 1/72 of 1/76 als ik hem tegen mijn 1/72 panzer III zet.
Hoe ga je tewerk om witte waas van de lijm te vermijden? Ik veronderstel dat het onbeschilderd blijft, dus moet die voorkomen worden. Op de laatste foto lijkt hij vooraan verschenen te zijn.
@Steven: er word bij dit model totaal geen lijm gebruikt.
Je steekt het in elkaar door lipjes om te plooien. Weet ook niet wat het op die laatste foto is want in het echt is dit niet zo.
Het is waarschijnlijk het verschil in reflectie tussen de mat geëtste en de glanzende gedeeltes, dat kan ook beïnvloed zijn doordat je het daar vastgehouden hebt.
Dat kan goed zijn.
Heb de handelaar dit weekend in Genk gesproken ivm de Sherman en ze gaan hem binnen nemen.
Gelukkig is het dicht tegen de deur en kan ik er dan bij hen thuis om gaan ipv op een beurs.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.