D
dendave
Guest
Omdat ik niet bij de 399 gelukkige ben die deze wagen mag kopen van Ferrari ga ik hem maar zelf bouwen
Ga eens proberen om ook een bouw verslag te maken van deze bouwdoos van Tamiya, de inhoud is onder tussen bij iedereen wel bekent dus heb ik daar geen foto's van genomen, ook heb ik een PE setje en carbonset van Tamiya bij gekocht.
Deze keer zal ik er mijn werk insteken dus het zal een trage bouw zijn.
Ben begonnen met de motor te voor zien van de Kers-kabels.
VB
mijn
Nu heb ik een vraagje heeft er iemand een foto waar je de kan zien hoe de bougiekabels liggen?
Ik kan geen foto's vinden en blijkbaar is Google mijn vriend niet
Ook heb ik de carbon decals eens geprobeerd(moet wel nog een laklaag over).
De body staat al in de primer, aan de deuren is er veel schuurwerk aan aangezien die in drie delen bestaat moet je de naden weg werken.
voila zover ben ik
Greetz
Dave
Ga eens proberen om ook een bouw verslag te maken van deze bouwdoos van Tamiya, de inhoud is onder tussen bij iedereen wel bekent dus heb ik daar geen foto's van genomen, ook heb ik een PE setje en carbonset van Tamiya bij gekocht.
Deze keer zal ik er mijn werk insteken dus het zal een trage bouw zijn.
Ben begonnen met de motor te voor zien van de Kers-kabels.
VB
mijn
Nu heb ik een vraagje heeft er iemand een foto waar je de kan zien hoe de bougiekabels liggen?
Ik kan geen foto's vinden en blijkbaar is Google mijn vriend niet
Ook heb ik de carbon decals eens geprobeerd(moet wel nog een laklaag over).
De body staat al in de primer, aan de deuren is er veel schuurwerk aan aangezien die in drie delen bestaat moet je de naden weg werken.
voila zover ben ik
Greetz
Dave
Laatst bewerkt door een moderator: