Beste bouwers , collega's en vrienden ik ben er al terug met een nieuwe bouw ditmaal een kevertje , en zoals jullie al stilaan gewent zijn zal dit weer geen gewone bouw worden omdat ik nu eenmaal het uitbouwen en veranderen van wagens mij in het bloed zit , ik ben al nen ouwe vent maar ik vind het nog altijd fijn om iets anders te hebben dan de gewone man in de straat , daarom uit ik me langs deze weg
Ik ben alvast begonnen de doos uitpakken alles eens goed bezien en het eerste waar ik naar keek zijn natuurlijk de wielen , trekken op niks nu had ik nog een hele hoop left-overs van mijn kameraad die me er een geweldig plezier mee heeft gedaan .
Daar zaten de oude generatie velgen in maar ik vond die te smal dus den deze aan het denken en in mijn garage aan het rommelen en wat heb ik gevonden een alu. buis van de diameter van de velg dus ben ik aan het knutselen geslagen en kijk wat ik gemaakt heb en het heeft me weeral niks gekost
dit zijn de velgjes die er niet op komen
de deze komen er wel op maar niet zo
Maar wel zo men neme een buis in alu.en zagen er vier ringetjes af
gemonteerd zien ze er zo uit
Nu ben ik aan de voorste fusee's begonnen ik heb die aangepast aan de remtrommels en ankerplaten , ik ga er 1 wiel aflaten dan kan men de remschoenen en rempompjes zien leuk he ?
Goe he tot de volgende up-date
Ik ben alvast begonnen de doos uitpakken alles eens goed bezien en het eerste waar ik naar keek zijn natuurlijk de wielen , trekken op niks nu had ik nog een hele hoop left-overs van mijn kameraad die me er een geweldig plezier mee heeft gedaan .
Daar zaten de oude generatie velgen in maar ik vond die te smal dus den deze aan het denken en in mijn garage aan het rommelen en wat heb ik gevonden een alu. buis van de diameter van de velg dus ben ik aan het knutselen geslagen en kijk wat ik gemaakt heb en het heeft me weeral niks gekost
dit zijn de velgjes die er niet op komen
de deze komen er wel op maar niet zo
Maar wel zo men neme een buis in alu.en zagen er vier ringetjes af
gemonteerd zien ze er zo uit
Nu ben ik aan de voorste fusee's begonnen ik heb die aangepast aan de remtrommels en ankerplaten , ik ga er 1 wiel aflaten dan kan men de remschoenen en rempompjes zien leuk he ?
Goe he tot de volgende up-date
Laatst bewerkt door een moderator: