Daar ik tijd teveel heb en ook vaak moet wachten op dingen die staan te drogen ben ik aan dit figuur bezig.
Ik kocht deze buste tweede hands de gieting opzich was niet echt veel soeps en bij de eerste aanblik van deze buste moest ik gelijk aan Sons Of Anarchie (SOA) denken een TV serie over een motorbende voor de niet ingewijden.
Daar ik geen ervaring heb met sculpten is dit weer een leuk project om iets bij te leren wat de basis handelingen betreft.
Al het werk is gedaan met Magic Sculp.
De foto`s van de stand van zaken zover.
Het origineel.
Na wat uitleven
Na een rondje schuren..
Wat grove lijnen uitgezet om een idee te krijgen.
De start van zijn leren overhemd
En de stand van zaken hoe hij er nu bij staat met zijn lerenvest en club patches, nu rest alleen zijn rug nog om te doen en dan wat schuren en details aanbrengen.
Ik kocht deze buste tweede hands de gieting opzich was niet echt veel soeps en bij de eerste aanblik van deze buste moest ik gelijk aan Sons Of Anarchie (SOA) denken een TV serie over een motorbende voor de niet ingewijden.
Daar ik geen ervaring heb met sculpten is dit weer een leuk project om iets bij te leren wat de basis handelingen betreft.
Al het werk is gedaan met Magic Sculp.
De foto`s van de stand van zaken zover.
Het origineel.
Na wat uitleven
Na een rondje schuren..
Wat grove lijnen uitgezet om een idee te krijgen.
De start van zijn leren overhemd
En de stand van zaken hoe hij er nu bij staat met zijn lerenvest en club patches, nu rest alleen zijn rug nog om te doen en dan wat schuren en details aanbrengen.
Laatst bewerkt: