Na de tegenslagen met de DS3, heb ik die even aan de kant gezet en een iets 'makkelijke' doos opengetrokken.
Dit om even weer wat zelfvertrouwen te winnen.
De keuze viel dit keer op de Subaru van Paul Lietaer waarmee hij de Omloop van Vlaanderen heeft gereden in 2008.
Sowieso ben ik een Lietaer fan en ook de Crack livery's spreken mij enorm aan, dus de keuze voor deze is niet echt verwonderlijk te noemen.
De echte wagen:
Als basis nemen we de Subaru Impreza WRC '99 van Tamiya met een decalsetje van Renaissance.
Op de eerste foto is te zien dat deze wagen niet de standaard velgen heeft die in de kit zitten, dus werd beroep gedaan op een aftermarket setje van Renaissance.
Maar er viel me meteen al op, dat ik deze niet zomaar op de wagen zou krijgen.
In de nieuwe velgen zit namelijk geen bevestigins pin zoals in de Tamiya velgen.
Hieronder is dit probleempje zichtbaar.
Na even denken kwam ik op het volgende uit.
Ik had nog enkele styreen buisjes liggen van 0.5 cm dik en die passen precies in de nieuwe velg.
De benodigdheden:
Dit om even weer wat zelfvertrouwen te winnen.
De keuze viel dit keer op de Subaru van Paul Lietaer waarmee hij de Omloop van Vlaanderen heeft gereden in 2008.
Sowieso ben ik een Lietaer fan en ook de Crack livery's spreken mij enorm aan, dus de keuze voor deze is niet echt verwonderlijk te noemen.
De echte wagen:
Als basis nemen we de Subaru Impreza WRC '99 van Tamiya met een decalsetje van Renaissance.
Op de eerste foto is te zien dat deze wagen niet de standaard velgen heeft die in de kit zitten, dus werd beroep gedaan op een aftermarket setje van Renaissance.
Maar er viel me meteen al op, dat ik deze niet zomaar op de wagen zou krijgen.
In de nieuwe velgen zit namelijk geen bevestigins pin zoals in de Tamiya velgen.
Hieronder is dit probleempje zichtbaar.
Na even denken kwam ik op het volgende uit.
Ik had nog enkele styreen buisjes liggen van 0.5 cm dik en die passen precies in de nieuwe velg.
De benodigdheden: