Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prachtig gewoon geweldig , hoe dat ge er op komt en ???? En dat kan alleen maar van jou komen goed gedaan ik zou het niet kunnen het idee alleen al TOF TOF
Marc
ik moest toch wel erg lachen toen ik de eindfoto's zag. Heerlijk gevalletje humor-vindingrijkheid combo. Daarbij heb je het model ook nog eens leuk afgewerkt; jammer van de decals... dat is altijd afwachten bij een kit hoe die het zullen doen... maar ik geloof dat je er zonder enige twijfel met de originaliteitsprijs vandaan zult gaan.
Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep (én tussendoor nog te kunnen genieten van de carnavalswagens, te zien aan je foto's ouderwets de ene nog banaler dan de andere ), hoewel je het nooit meer gaat doen hoop ik dat je je toch een klein beetje hebt geamuseerd
Roy ik heb me uitstekend vermaakt, wat wil een mens nog meer een beetje bouwen een beetje lachen om de cheerleaders en er tussen uit om een beetje carnaval met een biertje te vieren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.