hallo iedereen,
Bij deze mijn eerste verslag van een auto ondanks dat ik hier toch al een tijdje op het forum zit maar meer
in stilte geniet.
Het gaat hier om de Mercury 1949 van Revell,deze is al gechopped maar ik vindt het persoonlijk geen mooi
uitgevoerde chop dus heb is het zelf maar aangepast.Het is niet zo een gemakkelijke chop in vergelijking met bv de jaren 30
Fordjes maar het is toch gelukt.Ik heb geen foto's getrokken van de sprues en de stukken waren er al grotendeels af maar
ik denk dat deze hier toch al wel een paar keer is voorbijgekomen.
de boxart u allen wel bekend,
mijn inspiratie,
ik heb de middenstijlen verwijdert want die heb ik later gebruikt,
de achterruit stijlen afgetekend want deze heb ik ook later gebruikt,
ook het dak doormidden gezaagd,en achterrruit gebruikt al referentie voor
het terug in elkaar te zetten,
dan het chassis,ik heb de wielen draaiend gemaakt en de wielen gestolen van een AMT Mercury 49,
heb de ophanging verandert en zelf spindels gemaakt,
en dan het resultaat tot nu toe,met filler en al geschuurd maar moet nog iets fijner afgewerkt worden,
tot zover dit project,nu ga ik zien wat ik met de voor en achterlichten ga doen,bener nog niet uit
en ik mss ook een zonneklep voor de voorruit maken ,mogelijkheden genoeg.
groetjes,
Yannick
Bij deze mijn eerste verslag van een auto ondanks dat ik hier toch al een tijdje op het forum zit maar meer
in stilte geniet.
Het gaat hier om de Mercury 1949 van Revell,deze is al gechopped maar ik vindt het persoonlijk geen mooi
uitgevoerde chop dus heb is het zelf maar aangepast.Het is niet zo een gemakkelijke chop in vergelijking met bv de jaren 30
Fordjes maar het is toch gelukt.Ik heb geen foto's getrokken van de sprues en de stukken waren er al grotendeels af maar
ik denk dat deze hier toch al wel een paar keer is voorbijgekomen.
de boxart u allen wel bekend,
mijn inspiratie,
ik heb de middenstijlen verwijdert want die heb ik later gebruikt,
de achterruit stijlen afgetekend want deze heb ik ook later gebruikt,
ook het dak doormidden gezaagd,en achterrruit gebruikt al referentie voor
het terug in elkaar te zetten,
dan het chassis,ik heb de wielen draaiend gemaakt en de wielen gestolen van een AMT Mercury 49,
heb de ophanging verandert en zelf spindels gemaakt,
en dan het resultaat tot nu toe,met filler en al geschuurd maar moet nog iets fijner afgewerkt worden,
tot zover dit project,nu ga ik zien wat ik met de voor en achterlichten ga doen,bener nog niet uit
en ik mss ook een zonneklep voor de voorruit maken ,mogelijkheden genoeg.
groetjes,
Yannick
Laatst bewerkt: