Het is geloof ik alweer een tijdje geleden dat ik een wagen heb gebouwd en dus bij deze de bekende transporter van Hasegawa, een vrij simpel bouwdoosje zonder enig poespas dus prima geschikt voor mij
Van de bouw heb ik geen foto`s omdat hij zo uit de doos word gebouwd zonder enig aanpassing zoals verlagen.
De stand van zaken tot nu toe,
Kitje kon wel iets putty gebruiken maar niets extreems.
De basislaag,
Toen met de haarlak methode wat roest terug gehaalt
Een sjabloon gemaakt inphotoshop en deze uit geprint en enkele laagjes vernis gegeven om makkelijker te snijden en de sjabloon steviger te maken.
Op het model geplakt.
Toen met wit erop getamponeerd.
Helaas door de grote van het sjabloon en een bot swivel knive (mesje waar je rondingen mee kan snijden, het mesblad kan de ronde vormen volgen zonder het mes op te tillen of je papier te draaien) zat er niets anders op dan weer ouderwets met de kwast de letters erop zetten.
Even laten drogen en toen weer even een schuurpapiertje korrel 1000 erover heen gehaald.
Toen even een foutje glad strijken :lol:
Nee was niets fout gegaan maar wilde gewoon een deur in de primer hebben voor wat afwisseling.
Van de bouw heb ik geen foto`s omdat hij zo uit de doos word gebouwd zonder enig aanpassing zoals verlagen.
De stand van zaken tot nu toe,
Kitje kon wel iets putty gebruiken maar niets extreems.
De basislaag,
Toen met de haarlak methode wat roest terug gehaalt
Een sjabloon gemaakt inphotoshop en deze uit geprint en enkele laagjes vernis gegeven om makkelijker te snijden en de sjabloon steviger te maken.
Op het model geplakt.
Toen met wit erop getamponeerd.
Helaas door de grote van het sjabloon en een bot swivel knive (mesje waar je rondingen mee kan snijden, het mesblad kan de ronde vormen volgen zonder het mes op te tillen of je papier te draaien) zat er niets anders op dan weer ouderwets met de kwast de letters erop zetten.
Even laten drogen en toen weer even een schuurpapiertje korrel 1000 erover heen gehaald.
Toen even een foutje glad strijken :lol:
Nee was niets fout gegaan maar wilde gewoon een deur in de primer hebben voor wat afwisseling.
Laatst bewerkt door een moderator: