Ja , ik ben 100% fan van revell aqua verf. Spuit altijd goed en dekt behoorlijk.
De AK is voor mij nieuw. Ik kocht 2 jaar geleden een soort Duitse "late war set". Die gebruik ik nu. Er komt nog groen bij, volgende keer.
Spuit met een wat hogere moeilijkheidsgraad heb ik de indruk. Anderzijds gebruikte ik een nieuwe airbrush dus das ook een beetje wennen , hoewel...
Die AK lijkt me erg dunne verf, erg vloeibaar en niet zo korrelig als revell. AK is dan wel een verf die in zo een rubberige dikke plastiekachtige laag droogt zoals Vallejo.
Nu, er valt zeker mee te werken en ik ben wel erg content van de kleur op zich, hoewel die nu nog erg fel is natuurlijk. Ben benieuwd na wheatering.
Mis met die kit? Tjah.. Is een persoonlijk gevoel natuurlijk. Ik vond de fenders niet mooi en heb die gescratched. Toolklemmen moeten er ook apart bij.
De loop is niet correct, de rookgooiers een beetje lomp...
Anderzijds zitten er wel PE roosters bij.
Slecht is die niet, maar niet te vergelijken met iets van Dragon met nummer boven de 6200.
Hoewel ik er geen goesting in had, is de bal gaan rollen en heb ik me toch voelen meeslepen. En dan zijn we vertrokken!