Deze zal het dus worden, mijn volgend project
Een beetje uitleg over dit voertuig door ons aller vriend wikipedia.
Momenteel ben ik nog wat fotomateriaal aan het verzamelen, walk-arounds aan het informeren, info opnemen,...
En aan het wachten op onderdelen die in de ovenreiniger liggen....
Een nieuw model, ovenreiniger??
Wel, het is zo dat ik deze tank 2x ga maken tezelfdertijd.
Deze nieuw uit de doos, en ééntje dat tussen de onderdelen lag te wachten op herstellingswerken.
Deze tweede mankeert onderdelen, maar het toeval wil dat ik een kit in mijn bezit gekregen heb van deze tank, echter wel een Matchbox, schaal 1/76
Het leuke is wel dat de Esci een vroeg type is, en de Matchbox een laat type.
Ik zal dus trachten om een vroeg en laat type te maken
De onderdelen dat ik mankeer zullen vervangen worden door de onderdelen van de Matchbox
Indien ik dan toch ergens iets te kort kom, dan kan ik nog makkelijk naar het origineel kijken om het dan eventueel te scratshen...
Op die manier heb ik dan terug twee 1/72 exemplaren
Om het echter overzichtelijk te houden ga ik in dit topic enkel de kit bespreken welke nieuw uit de doos komt. De "kitbashpanzer" zal nadien dan een eigen topic krijgen...
Indien er iemand info bezit over deze Jagdpanzer, de 12 ss panzerjäger Abteilung, 12. SS Panzer Division (ten tijde van het Ardennenoffensief), Camouflage patronen van deze tank,... Alles is welkom
Zelf heb ik al verscheiden foto's gevonden, en ook deze walk-arounds:
* Walk-around Jagdpanzer IV PrimePortal
* Walk-around Jagdpanzer IV WorldWar2 Aces
* Walk-around Jagdpanzer IV Tank-hunter
* Walk-around Jagdpanzer IV Military Models
Zo, de eerste post is gezet, maar de echte start zal pas voor na de ledendag zijn...
Een beetje uitleg over dit voertuig door ons aller vriend wikipedia.
Momenteel ben ik nog wat fotomateriaal aan het verzamelen, walk-arounds aan het informeren, info opnemen,...
En aan het wachten op onderdelen die in de ovenreiniger liggen....
Een nieuw model, ovenreiniger??
Wel, het is zo dat ik deze tank 2x ga maken tezelfdertijd.
Deze nieuw uit de doos, en ééntje dat tussen de onderdelen lag te wachten op herstellingswerken.
Deze tweede mankeert onderdelen, maar het toeval wil dat ik een kit in mijn bezit gekregen heb van deze tank, echter wel een Matchbox, schaal 1/76
Het leuke is wel dat de Esci een vroeg type is, en de Matchbox een laat type.
Ik zal dus trachten om een vroeg en laat type te maken
De onderdelen dat ik mankeer zullen vervangen worden door de onderdelen van de Matchbox
Indien ik dan toch ergens iets te kort kom, dan kan ik nog makkelijk naar het origineel kijken om het dan eventueel te scratshen...
Op die manier heb ik dan terug twee 1/72 exemplaren
Om het echter overzichtelijk te houden ga ik in dit topic enkel de kit bespreken welke nieuw uit de doos komt. De "kitbashpanzer" zal nadien dan een eigen topic krijgen...
Indien er iemand info bezit over deze Jagdpanzer, de 12 ss panzerjäger Abteilung, 12. SS Panzer Division (ten tijde van het Ardennenoffensief), Camouflage patronen van deze tank,... Alles is welkom
Zelf heb ik al verscheiden foto's gevonden, en ook deze walk-arounds:
* Walk-around Jagdpanzer IV PrimePortal
* Walk-around Jagdpanzer IV WorldWar2 Aces
* Walk-around Jagdpanzer IV Tank-hunter
* Walk-around Jagdpanzer IV Military Models
Zo, de eerste post is gezet, maar de echte start zal pas voor na de ledendag zijn...