Hierbij deel ik graag mijn bouw:
Mclaren Mp4/6 Tamiya 1/12 + een hele reeks update sets van topstudio, etc..,
Marlboro uitvoering.
De doos + enkele update sets:
Begonnen met de banden te schuren,
Velgen:
Gaatjes uitboren (links uit de doos / rechts uitgeboord) zoals de echte velg en de diameter van de uitsparing vergroot als voorbereidend
werk ivm de topstudio upgrade.
Na dit gedaan te hebben bij alle 4 de velgen, de decals op de banden aangebracht en nadien bewerkt zodat deze niet blinkend wit zijn en ook de decals niet meer zichtbaar zijn.
De Eerste update set van topstudio, de remschijven wheelhubs, enz..
Ook probeer ik deze keer zelf de ventiel'tjes te maken, dit heb ik gedaan met albion alloys, Pe washers, krimpkous, en een metaal draadsnij tool, de washers zitten nog niet vast daarom lijken ze nu allemaal scheef te staan deze komen automatisch vast als het ventiel permanent geinstalleerd word.
Dit is het resultaat:
Tips, Kritiek, enz, Altijd Welkom.
Tot De volgende.
Mclaren Mp4/6 Tamiya 1/12 + een hele reeks update sets van topstudio, etc..,
Marlboro uitvoering.
De doos + enkele update sets:
Begonnen met de banden te schuren,
Velgen:
Gaatjes uitboren (links uit de doos / rechts uitgeboord) zoals de echte velg en de diameter van de uitsparing vergroot als voorbereidend
werk ivm de topstudio upgrade.
Na dit gedaan te hebben bij alle 4 de velgen, de decals op de banden aangebracht en nadien bewerkt zodat deze niet blinkend wit zijn en ook de decals niet meer zichtbaar zijn.
De Eerste update set van topstudio, de remschijven wheelhubs, enz..
Ook probeer ik deze keer zelf de ventiel'tjes te maken, dit heb ik gedaan met albion alloys, Pe washers, krimpkous, en een metaal draadsnij tool, de washers zitten nog niet vast daarom lijken ze nu allemaal scheef te staan deze komen automatisch vast als het ventiel permanent geinstalleerd word.
Dit is het resultaat:
Tips, Kritiek, enz, Altijd Welkom.
Tot De volgende.
Laatst bewerkt door een moderator: