Een tijd geleden heb ik op de beurs in eindhoven een partij modellen aangekocht van iemand die stopte..hmm vele dingen kon ik wel plaatsen in mijn collectie,ik heb nu een doosje geopend..en ben eigenlijk verbaast hoe slecht de kit er uit ziet van afwerking ,er zijn zeker een paar onderdelen te kort..maar het voertuig heeft mijn interesse omdat machine gun corps een verzamelding is van mijn militaire collectie..
ik ga die dus bouwen deze week.
ik ben begonnen met een was beurtje om alles al te ontvetten en tevens heb ik al wat dingen in elkaar gestoken het is een langdurig en een geduldig werkje..maar ik doe het gewoon ..
ik heb dus al een paar uurtjes bezig geweest en ben echt wel tevreden dat ik dit model ga bouwen,het gaat dan passen bij mijn 1/35 schaal dawn patrol en zal zo een goed beeld weergeven van de eerste wereld oorlog.
er moet veel uitgesneden worden en zuiver gemaakt..dat neemt echt veel tijd in beslag...
nu komen de kleine dingen en prulletjes..
De chassis of onderstel is al in elkaar geraakt met vallen en opstaan..het valt op dat het een heel fragiel dingetje was .
ik heb ook de wiel naven uitgeboord om een goede aansluiting te kunnen maken en het lijkt me ook steviger dan gewoon tegen elkaar lijmen.
nu komt dan de laadbak aan de beurt.
daar ontbrak de voorkant die ook het beeld en uitzicht bepaald van de Ford met wat extra plastiek card heb ik dan maar een
voor kant vervaardigd..
en het paste eigenlijk vrij snel..
nu wat schuren en afbramen..en de andere dingen monteren.
en tot dit resultaat ben ik dan na 8 uren werk gekomen.
vlug nog een beugel gemaakt om de batterijen bij elkaar te houden...
dan het hele voertuig in grondverf gezet en daarna in olive drap gespoten...
nu ga ik op zoek om de lichten wat mooier te maken door er doorzichtige pvc tegen te maken..
wordt vervolgd..
in afwachting van nog meer opsmuk dingen heb ik al wat geprobeerd om hem beter toonbaar te maken door verven en schaduw
te maken..ben daar geen held in..maar goed..
en samen met mijn dawn patrol..kan het misschien nog uit groeien tot een volwaardig WOI Dio
Om een beeld te krijgen van de soorten cap en colar badges van Machine gun corpsen..uit mijn eigen collectie.
ik ga die dus bouwen deze week.
ik ben begonnen met een was beurtje om alles al te ontvetten en tevens heb ik al wat dingen in elkaar gestoken het is een langdurig en een geduldig werkje..maar ik doe het gewoon ..
ik heb dus al een paar uurtjes bezig geweest en ben echt wel tevreden dat ik dit model ga bouwen,het gaat dan passen bij mijn 1/35 schaal dawn patrol en zal zo een goed beeld weergeven van de eerste wereld oorlog.
er moet veel uitgesneden worden en zuiver gemaakt..dat neemt echt veel tijd in beslag...
nu komen de kleine dingen en prulletjes..
De chassis of onderstel is al in elkaar geraakt met vallen en opstaan..het valt op dat het een heel fragiel dingetje was .
ik heb ook de wiel naven uitgeboord om een goede aansluiting te kunnen maken en het lijkt me ook steviger dan gewoon tegen elkaar lijmen.
nu komt dan de laadbak aan de beurt.
daar ontbrak de voorkant die ook het beeld en uitzicht bepaald van de Ford met wat extra plastiek card heb ik dan maar een
voor kant vervaardigd..
en het paste eigenlijk vrij snel..
nu wat schuren en afbramen..en de andere dingen monteren.
en tot dit resultaat ben ik dan na 8 uren werk gekomen.
vlug nog een beugel gemaakt om de batterijen bij elkaar te houden...
dan het hele voertuig in grondverf gezet en daarna in olive drap gespoten...
nu ga ik op zoek om de lichten wat mooier te maken door er doorzichtige pvc tegen te maken..
wordt vervolgd..
in afwachting van nog meer opsmuk dingen heb ik al wat geprobeerd om hem beter toonbaar te maken door verven en schaduw
te maken..ben daar geen held in..maar goed..
en samen met mijn dawn patrol..kan het misschien nog uit groeien tot een volwaardig WOI Dio
Om een beeld te krijgen van de soorten cap en colar badges van Machine gun corpsen..uit mijn eigen collectie.
Laatst bewerkt door een moderator: