And now something completely different....
Bron: Internet google, for reference purpose only
Op de beurs in Bissegem had ik een kit mee welke hier al een kleine tien jaar ligt stof te vergaren tijdens het wachten om gebouwd te worden
Nu heb ik mezelf voorgenomen om deze tegen ten laatste de volgende beurs in Bissegem afgewerkt te hebben. Ik heb dus een jaar de tijd, ruim genoeg denk ik....
Een beetje uitleg over deze bike op wikipedia
En een filmpje (engelstalig)
https://www.youtube.com/watch?v=Da_4OzHgNno
Zelf heb ik geen beetje verstand van motoren, dat is het gebied van mijn beste vriend, dus vergeef mij als ik ergens foutjes maak tijdens de bouw
En dan nu de start van de werken
Op de beurs ben ik gestart met het schuren van de voorvork, wat toch een ferm karwei was. Het is niet makkelijk om overal deftig aan te kunnen, en al zeker niet als je niet alle materialen ter beschikking hebt zoals thuis...
Vandaag dan maar nog wat verder geschuurd, en gestart met de montage.
Het zal bouwen en schilderen door elkaar zijn, want eens gemonteerd is het op sommige plaatsen zeer moeilijk om er nog aan te kunnen...
De doos met inhoud:
De remschijven moeten in het midden goudkleurig zijn, dus even een laagje "bladgoud" als eerste laag.
Voor de vork is er keuze uit een volledig statisch onderdeel, of één welke werkelijk kan veren, dus die laatste heeft mijn voorkeur.
Ook al van een grondlaagje "bladgoud" voorzien
Hier kan je zien dat het kan ingeduwd worden.
Hier nog even naast het statische onderdeel
Voila, het topic is gestart (Op vraag van Leysend ), nu op het gemak verder werken...
Bron: Internet google, for reference purpose only
Op de beurs in Bissegem had ik een kit mee welke hier al een kleine tien jaar ligt stof te vergaren tijdens het wachten om gebouwd te worden
Nu heb ik mezelf voorgenomen om deze tegen ten laatste de volgende beurs in Bissegem afgewerkt te hebben. Ik heb dus een jaar de tijd, ruim genoeg denk ik....
Een beetje uitleg over deze bike op wikipedia
En een filmpje (engelstalig)
https://www.youtube.com/watch?v=Da_4OzHgNno
Zelf heb ik geen beetje verstand van motoren, dat is het gebied van mijn beste vriend, dus vergeef mij als ik ergens foutjes maak tijdens de bouw
En dan nu de start van de werken
Op de beurs ben ik gestart met het schuren van de voorvork, wat toch een ferm karwei was. Het is niet makkelijk om overal deftig aan te kunnen, en al zeker niet als je niet alle materialen ter beschikking hebt zoals thuis...
Vandaag dan maar nog wat verder geschuurd, en gestart met de montage.
Het zal bouwen en schilderen door elkaar zijn, want eens gemonteerd is het op sommige plaatsen zeer moeilijk om er nog aan te kunnen...
De doos met inhoud:
De remschijven moeten in het midden goudkleurig zijn, dus even een laagje "bladgoud" als eerste laag.
Voor de vork is er keuze uit een volledig statisch onderdeel, of één welke werkelijk kan veren, dus die laatste heeft mijn voorkeur.
Ook al van een grondlaagje "bladgoud" voorzien
Hier kan je zien dat het kan ingeduwd worden.
Hier nog even naast het statische onderdeel
Voila, het topic is gestart (Op vraag van Leysend ), nu op het gemak verder werken...