Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is pas een mega project Bart.
Heb indertijd overwogen om deze van Heller te kopen en te bouwen maar toen ik foto's gezien heb van het afgewerkte product heb ik mij wijselijk ingehouden.
Eén van de prachtigste schepen ooit.
Bedankt mannen, even een vraagje, ik wil in eerste instantie de body straks in de primer spuiten maar denk als de lak er ook op zit de nerven weg spuit van de zogenaamde huidplanken, is het ook mogelijk zonder primer?
Het begin is gemaakt deze week, de 2 delen van de romp aan elkaar bevestigd en in de primer gespoten en met een penseel het rood aan de binnenkant geschilderd en het wit onder geschilderd met een penseeltje, tevens ben ik met de kannonnetjes bezig omdat dan de verf kan drogen.
Prachtig wat je bouwt, maar een kleine opmerking hierbij is dat je moet letten op de naden te verwijderen. Bij het samenstellen van verschillende stukken ontstaat een naad die je moet verwijderen door middel van te schuren, afschrapen met een mesje, noem maar op, zodat je nadien een vlak geheel hebt die bij het schilderen wel mooier zal overkomen.
Goed bezig
Ferm schip, ziet er imposant uit...
Ik heb hier ook nog een plastic zeilschip liggen, dus ik ga deze zeker volgen voor de tips die hier zullen passeren
Heb de naaf geschuurd, moet nog geschilderd worden, heb op een ander forum dit schip ook gezien en wil ook de kannonsluikjes met touw vast maken en de kannonnetjes ook.
Weer een stukje verder, de rand van de naad geschilderd en de eerste reeks kannonnetjes zover klaar om te schilderen en de romp heb ik het zwart gedeelte geschilderd en de 1ste bodem er in geplaatst.( hoeft niet geschilderd te worden, zie je niets van )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.