Zoals gezegd gaat het hier weer goed vooruit de bus is al meer dan de helft klaar , reden ? Ik moet tegen juni nog vele VWtjes klaar hebben omdat ik dan op een meeting sta daarom moet het wat vooruit gaan het is te zeggen van een uur of 8 in de morgen tot half een , een uur 's nachts ben ik toch wel bezig hoor reken het maar uit dan kruipt er toch ook veel tijd in he
Dus hier gaan eerst alles in de primer gezet van Alclad ik blijf er bij het is een fantastisch product heb ik de eerste x gebruikt op de leden dag verleden jaar in delente bij onze vriend Roy en ik was meteen verkocht en sindsdien gebruik ik niks anders meer
Na een hoop miserie met de Tamiya spuitbusjes heb ik de goede raad opgevolgd en het groene spuitbusje gedecanteerd zoals ik hier heb kunnen zien en dan met de airbrush verder gegaan stukken beter hoor de binnenkanten zijn ook reeds gedaan die moesten medium grijs komen de wieltjes zijn als proefje al gedaan en gemonteerd
daarna ben ik aan de motor begonnen ook weer hetzelfde stramien het blokje in aluminium kleur de afdekkingen en windtunnel in het donkerste grijs gedaan om geen zwart te hoeven gebruiken
De onderkant en versnellingsbak ineens meegedaan
Het chassis of bodemplaat moesten ook in het donker grijs komen en daar heb ik het redelijk gewoon gehouden maar wel kleur variaties in grijs gedaan om toch nog wat effect te krijgen
De onderzijde van de motor en versnellingsapparaat hebben een lichte wash gekregen van zwart
De vooras en schokdempers zijn nu ook gemonteerd
gisteren het motorcompartiment in kleur gezet om te drogen zodanig dat ik daarstraks de motor er kunnen inleggen heb
En de laatste foto is de snuit daar heb ik het embleem moeten weg plamuren omdat daar het " jagermeister " logo komt en er was nog wat verf over in mijnA.B. dus eens geprobeerd om de kleur te zetten en te kijken of er geen foutjes in zaten , wel moet ik zeggen dat de Tamiya verf enorm hard blinkt als ze droog is en droogt ook zeer snel
zo morgen hoop ik de groene kleur te kunnen spuiten , drogen en dan het oranje
goedenacht en tot morgen
Marc