Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou eerst de boot maken voor de groepsbouw, maar heb daar te veel werk aan, werk veel en thuis heb ik het te druk, daarom ga ik de tank maken ( T-34/76 ( MODEL 1943 ).
@Steven: dit zijn de zogenaamde half-spider wielen (8 en 9, met extra gaten om gewicht te besparen), later bij de T-34/85 werd overgegaan naar full spiders
(10/11/12/13) en later als de druk van de ketel was naar volle wielen, hoofdzakelijk om de extra belasting bij bvb een Su-100 met een 100mm kanon op te vangen
Bedankt, het begin is gemaakt, heb een stuk in elkaar gezet en in de primer gespoten, de uitlaten heb ik verder uitgeboort, de binnenkant blijft wit moet ook volgens de beschrijving, de buitenkant wordt grijs of groen of zandkleur,
Ziet er goed uit, wel een beetje een raar kleur, tenzij het door het licht komt. Achteraan zie je dat het bovenste en onderste deel van de romp niet goed zitten tegenover elkaar...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.