Het project nu heeft de bedoeling om het modelbouwen nieuw leven in te blazen. Alle lopende projecten zijn vastgelopen op het gepriegel aan het diorama. Daarom een truck zonder diorama (voorlopig toch). Heb ik nog niet gebouwd omdat ik voorstander ben van een verhaal dat makkelijker weer te geven is in een diorama.
Dit project echter is een verhaal op zich want het zal een kitbashing worden met als resultaat een voertuig dat niet mis zou staan in een MadMaxfilm. Ook kan je het bekijken als een voertuig van The A-Team...je weet wel...overal waar ze komen vinden ze alles (inclusief een werkende laspost) om een voertuig helemaal te verbouwen.
Hoe het eindresultaat er zal uitzien weet ik uiteraard zelf niet, ik zie wel waar m'n fantasie me heenbrengt maar wel is het zo dat de Kenworth een OOB zal worden met achter de cabine het raketlanceersysteem van de Sherman. De verdere verbouwing van de Kenworth alsook de kleuren zullen wel duidelijk worden met het vorderen van het project.
De 2 dozen:
Ik denk niet dat ik veel foto's zal posten van de standaardbouw van de Kenworth, iedereen weet ondertussen wel al hoe de inhoud van een doos en bijhorend plan er uitziet. Het OOB bouwen zelf zal ook iedereen wel onder de knie hebben denk is waardoor mijn foto's misschien geen meerwaarde zullen hebben. Misschien wel op het einde van elke sessie een foto posten met de vorderingen.
De verbouwing zelf zal wel gedetailleerd te zien zijn.
De TO-DO lijst zal ik hier in deze eerste post zetten, dan moet ik niet steeds op zoek gaan.
KENWORTH BATTLETRUCK
* interieur
computerscherm
toetsenbord
fijne kabels
zetels bekleden met chokotoff papier
schilderen + verweren
* cabine
ladder
wapens monteren + bedieningskabel
muggengaas aan de ramen
uitlaten schilderen + monteren
schilderen + verweren
decals hangen + verweren
* lanceerinstallatie
afwerken
schilderen + verweren
* onderstel
schilderen + verweren
tracks schilderen + verweren
gereedschap voor in de laadbak
eventueel decals hangen
* grondplaat
muur bouwen + bepleisteren
straat leggen + manholecover
paaltjes zetten
gras + onkruid
afgewaaide bladeren
eventueel een boom of struiken (nog te bekijken)
klimop tegen de muur
rommel achter de muur
gereedschap rond de truck
barbeque maken
* figuren
juiste figuren bepalen
figuren schilderen
Dit project echter is een verhaal op zich want het zal een kitbashing worden met als resultaat een voertuig dat niet mis zou staan in een MadMaxfilm. Ook kan je het bekijken als een voertuig van The A-Team...je weet wel...overal waar ze komen vinden ze alles (inclusief een werkende laspost) om een voertuig helemaal te verbouwen.
Hoe het eindresultaat er zal uitzien weet ik uiteraard zelf niet, ik zie wel waar m'n fantasie me heenbrengt maar wel is het zo dat de Kenworth een OOB zal worden met achter de cabine het raketlanceersysteem van de Sherman. De verdere verbouwing van de Kenworth alsook de kleuren zullen wel duidelijk worden met het vorderen van het project.
De 2 dozen:
Ik denk niet dat ik veel foto's zal posten van de standaardbouw van de Kenworth, iedereen weet ondertussen wel al hoe de inhoud van een doos en bijhorend plan er uitziet. Het OOB bouwen zelf zal ook iedereen wel onder de knie hebben denk is waardoor mijn foto's misschien geen meerwaarde zullen hebben. Misschien wel op het einde van elke sessie een foto posten met de vorderingen.
De verbouwing zelf zal wel gedetailleerd te zien zijn.
De TO-DO lijst zal ik hier in deze eerste post zetten, dan moet ik niet steeds op zoek gaan.
KENWORTH BATTLETRUCK
* interieur
computerscherm
toetsenbord
fijne kabels
zetels bekleden met chokotoff papier
schilderen + verweren
* cabine
ladder
wapens monteren + bedieningskabel
muggengaas aan de ramen
uitlaten schilderen + monteren
schilderen + verweren
decals hangen + verweren
* lanceerinstallatie
afwerken
schilderen + verweren
* onderstel
schilderen + verweren
tracks schilderen + verweren
gereedschap voor in de laadbak
eventueel decals hangen
* grondplaat
muur bouwen + bepleisteren
straat leggen + manholecover
paaltjes zetten
gras + onkruid
afgewaaide bladeren
eventueel een boom of struiken (nog te bekijken)
klimop tegen de muur
rommel achter de muur
gereedschap rond de truck
barbeque maken
* figuren
juiste figuren bepalen
figuren schilderen
Laatst bewerkt: