Hallo mensen, de Aufklärungspanzer zal vermoedelijk eind deze week zo goed als klaar zijn dus was het gisteren kiezen tussen een aantal kits. Uiteindelijk viel mijn keuze op de Trumpeter Krupp/Ardelt Waffentrager met leFH-18 artilleriestuk. De meesten zullen wel weten dat dit destijds geen massaproduct meer geworden is. Door het feit dat er slechts enkele van zijn gemaakt (prototypes ?) kunnen we rustig stellen dat het hier een zgn. paper panzer betreft. Ik heb wel foto's gevonden van een 88 op een soortgelijk onderstel in de straten van -vermoedelijk- Berlijn. Ik blijf wel informatie zoeken zolang het projectje loopt want zo steek ik er nog wat van op.
De boxart gaat enkelen doen denken aan Roy's thread over clichés in de modelbouw, let op het anders gekleurde wiel.
Ik heb al een flinke bouwsessie achter de rug. Trouwens, het wordt opnieuw een RUDD-je omdat ik me zeer goed geamuseerd heb met het vorige projectje (en nog). Qua camouflage wil ik iets unieks doen, ik zie wel.
Eerste update volgt snel, groeten en welkom in mijn draadje.
De boxart gaat enkelen doen denken aan Roy's thread over clichés in de modelbouw, let op het anders gekleurde wiel.
Ik heb al een flinke bouwsessie achter de rug. Trouwens, het wordt opnieuw een RUDD-je omdat ik me zeer goed geamuseerd heb met het vorige projectje (en nog). Qua camouflage wil ik iets unieks doen, ik zie wel.
Eerste update volgt snel, groeten en welkom in mijn draadje.
Laatst bewerkt door een moderator: