Omdat ik in de avonduren geen gebruik maak van mijn spuitcabine en daar een beetje tegenaan zit te hikken. Besloten aan een volgende kit te beginnen.
Aan de hand van de "zeer gedetailleerde en (uitgebreide) beschrijving" even wat in de avonduren fröbelen.
Naam van de kit
LeTourneau Rooter model S
Leverancier L. Z. Models
Het is een U.S.Army gebruiks voorwerp, bedoelt om achter een caterplillar te hangen. Met natuurlijk de "grote" LeTourneau bediening.
Over de manier van bouwen, zoals werkend zijnde of in traveling, denk ik over na bij het bouwen. Misschien iemand een idee?? Dit zijn de eerste 3 plaatjes in het bouwplan. En een kleuren schema samenstellen.
Kit is geheel van Resin
1. Eerst de Box,
2,3,4. Het Bouwplan en onderdelen.
5. Referentie foto.
Aan de hand van de "zeer gedetailleerde en (uitgebreide) beschrijving" even wat in de avonduren fröbelen.
Naam van de kit
LeTourneau Rooter model S
Leverancier L. Z. Models
Het is een U.S.Army gebruiks voorwerp, bedoelt om achter een caterplillar te hangen. Met natuurlijk de "grote" LeTourneau bediening.
Over de manier van bouwen, zoals werkend zijnde of in traveling, denk ik over na bij het bouwen. Misschien iemand een idee?? Dit zijn de eerste 3 plaatjes in het bouwplan. En een kleuren schema samenstellen.
Kit is geheel van Resin
1. Eerst de Box,
2,3,4. Het Bouwplan en onderdelen.
5. Referentie foto.
Laatst bewerkt door een moderator: