Zoals jullie al opgemerkt hebben ben ik niet de persoon die niet kan stilzitten , tevens werk ik ook graag door aan een model , ik hou helemaal niet van lange tijd werkjes dan begint het me snel tegen te steken
Daarom werk ik graag op deze manier
Ik ga nu een nieuw kitje starten de voorlaatste in de reeks van de oorlogse modellen van VW er is nog eentje dat ik nog graag ik mijn collectie de Kever met gasreductie
Hier gaan we
De boxart
De inhoud
Het bouwplan , de kleurcodes bij Tamiya vind ik persoonlijk niet zo gemakkelijk ze geven telkens codes op die je dan moet zoeken vooraan en iedere x heb ik de pech dat er een bepaalde kleurcode op die niet vermeld is maar we trekken onze plan wel he
ik ga proberen deze camo uitvoering te maken
Grt
Marc
Daarom werk ik graag op deze manier
Ik ga nu een nieuw kitje starten de voorlaatste in de reeks van de oorlogse modellen van VW er is nog eentje dat ik nog graag ik mijn collectie de Kever met gasreductie
Hier gaan we
De boxart
De inhoud
Het bouwplan , de kleurcodes bij Tamiya vind ik persoonlijk niet zo gemakkelijk ze geven telkens codes op die je dan moet zoeken vooraan en iedere x heb ik de pech dat er een bepaalde kleurcode op die niet vermeld is maar we trekken onze plan wel he
ik ga proberen deze camo uitvoering te maken
Grt
Marc
Laatst bewerkt door een moderator: