D
Droop
Guest
Hallo vliegtuigbouwers,
Met jullie goeddunken kom ik me eens in jullie hoekje nestelen.
In afwachting dat ik aan de M841 Gemert begin, wil ik eerst toch weer eens een spookje gaan bouwen.
Het is nu reeds een lange tijd geleden dat mijn Phantomverzameling er nog eens een nieuw lid heeft bijgekregen en nu is het moment aangebroken.
Het toestel
Het model dat ik ga bouwen is een RF-4E van Aufklärungsgeschwaders 52, gestationeerd in Leck (D).
Dit is het 1:1 toestel.
Het eskader nam in 1991 met 2 toestellen deel aan een Tigermeet in Fairford (Royal Airforce Base, UK) en kreeg daardoor de speciale staartbeschildering.
Het model
Het model is van Revell en is op schaal 1:32.
Een kijkje in de doos toont ons een prima gegoten model in een aartslelijke groene kleur.
Wel viel het me op dat er een 4-piece canopy aanwezig is. Klasse Revell!
De decals zijn van het 'Super Decal-genre' en over die dingen heb ik echt geen klagen.
En natuurlijk mag het bouwplan ook niet ontbreken, hé?
Zo mannen, jullie zitten hier nu een tijdje met me opgescheept hoor.
Wordt vervolgd,
Droop
Met jullie goeddunken kom ik me eens in jullie hoekje nestelen.
In afwachting dat ik aan de M841 Gemert begin, wil ik eerst toch weer eens een spookje gaan bouwen.
Het is nu reeds een lange tijd geleden dat mijn Phantomverzameling er nog eens een nieuw lid heeft bijgekregen en nu is het moment aangebroken.
Het toestel
Het model dat ik ga bouwen is een RF-4E van Aufklärungsgeschwaders 52, gestationeerd in Leck (D).
Dit is het 1:1 toestel.
Het eskader nam in 1991 met 2 toestellen deel aan een Tigermeet in Fairford (Royal Airforce Base, UK) en kreeg daardoor de speciale staartbeschildering.
Het model
Het model is van Revell en is op schaal 1:32.
Een kijkje in de doos toont ons een prima gegoten model in een aartslelijke groene kleur.
Wel viel het me op dat er een 4-piece canopy aanwezig is. Klasse Revell!
De decals zijn van het 'Super Decal-genre' en over die dingen heb ik echt geen klagen.
En natuurlijk mag het bouwplan ook niet ontbreken, hé?
Zo mannen, jullie zitten hier nu een tijdje met me opgescheept hoor.
Wordt vervolgd,
Droop