Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter,
I love the topic, but......
Meer om estetische, dan om praktische redenen: is het mogelijk om je pics te bewaren op 800x600 ipv 1024x768?
Bij smalle schermen moet men anders steeds opzij gaan scrollen.
Dag wouter, leuke wagen, Enne ziet er al goed uit.
Toch een paar kleine zaken. Op het onderstel zou ik persoonlijk wat meer kleur bekennen. Dus de schokbrekers hebben meestal een kleur op de veer zitten. Dit is dan rood, blauw of iets dergelijks. Dat verschilt per merk en per sterkte. Ook zou ik kogelgewrichten van de stuurkolom niet zilver maken. Maar zwart. Dit is meestal niet gegalvaniseerd. Ook heb ik gezien dat je bij het verlijmen van de versnellingsbak de delen niet helemaal naadloos hebt gekregen. Hier zou ik dan in de volgende keer wat met plamuur gaan werken. Dan zie je dat niet meer.
En als laatste, ik denk dat je een spuitbushebt gebruikt met spuiten. Klopt dat? Het is lastig, dat weet ik maar dan een eerste spry te geven over de panellines heen. Bij de kofferbak enzo zie je op de hoeken een witte strook. Dat komt omdat daar de verf niet lekker dekt. Is een hoek he.
Wat ik hiermee wil is jou voorzien van een stukje info om te leren. Ik wil jou model helemaal niet de grond in boren, in geen geval. Je hebt een mooie prestatie neergezet.