terwijl ik nog moet wachten tot mijn decal ontwerp voor de SV-4B gedaan is, heb ik besloten om al te beginnen met een projectje dat ik al een tijdje geleden wilde bouwen.
met name een Seaking Mk.48 van de Basis Koksijde.
en niet zomaar eentje, met name de RS05 in zn special paint.
ik had al een jaar of 2 terug de RS05 gemaakt in zn oude camo kleuren (waarin ik in '99 voor de eerste keer imocht in meevliegen), nu wordt hij aangevuld met de RS05 in zn huidige Zwarte kleurtje.
het model dat ik gebruik is een Fujimi 1/72 HSS.2B JMSDF, omgebouwd tot Mk.48 met onderdelen van een Heller Seaking en met scratch.
Decals zijn van de nieuws DACO set
ik heb nog een Revell Mk.41 in de kast zitten, maar deze hou ik aan de kant om een RS03 te worden (30 years Seaking, de seaking waarin ik in 2010 heb mogen meevliegen)
foto's volgen morgenavond
met name een Seaking Mk.48 van de Basis Koksijde.
en niet zomaar eentje, met name de RS05 in zn special paint.
ik had al een jaar of 2 terug de RS05 gemaakt in zn oude camo kleuren (waarin ik in '99 voor de eerste keer imocht in meevliegen), nu wordt hij aangevuld met de RS05 in zn huidige Zwarte kleurtje.
het model dat ik gebruik is een Fujimi 1/72 HSS.2B JMSDF, omgebouwd tot Mk.48 met onderdelen van een Heller Seaking en met scratch.
Decals zijn van de nieuws DACO set
ik heb nog een Revell Mk.41 in de kast zitten, maar deze hou ik aan de kant om een RS03 te worden (30 years Seaking, de seaking waarin ik in 2010 heb mogen meevliegen)
foto's volgen morgenavond