Z
zillion
Guest
Nu de chevelle op zijn eind loopt (enkel nog eindfoto's) heb ik jullie gevraagd welke kit ik nu moest maken omdat mijn eigen beslissingskracht niet zo groot was. Dat is de chevrolet Bel Air geworden, goeie keus moet ik zeggen.
Wat zijn de plannen met deze kit:
- stock bouwen (hou nogal erg van de american classic cars in hun originele staat)
- kleur : idem als chevelle... blauw vooraan, wit achteraan, vermoedelijk een wit interieur met blauwe accenten...
- wielen : stock of custom.. Ben ik nog niet overuit...
Nuja, foto-tijd.
Hieronder vind je een linkje naar mijn site waar ik een diagalerij heb met alle foto's met de onderdelen van deze wagen...
foto's van de spreus
Vanzodra de bouw echt start komen de foto's als vanzelf. Nu eerst nog maken dat mijn hobbyhoek in orde komt.
goeienavond allemaal en tot later.
Wat zijn de plannen met deze kit:
- stock bouwen (hou nogal erg van de american classic cars in hun originele staat)
- kleur : idem als chevelle... blauw vooraan, wit achteraan, vermoedelijk een wit interieur met blauwe accenten...
- wielen : stock of custom.. Ben ik nog niet overuit...
Nuja, foto-tijd.
Hieronder vind je een linkje naar mijn site waar ik een diagalerij heb met alle foto's met de onderdelen van deze wagen...
foto's van de spreus
Vanzodra de bouw echt start komen de foto's als vanzelf. Nu eerst nog maken dat mijn hobbyhoek in orde komt.
goeienavond allemaal en tot later.