Cyber Hobby is de producent van deze kit die gebaseerd is op een model zoals dat voorkomt in een stripverhaal dat handelt over een fictieve eenheid, de Black Knights die strijd leveren in Rusland. Dat interesseert me allemaal niet zozeer, het ging me er gewoon om eens lekker compromisloos een Hetzer te kunnen bouwen tegen een plezante prijs en dat zonder me echt druk te hoeven maken om een batterij upgrade sets om een en ander toch maar histerischer correct te maken
Enige vervanging betreft de set tracks door Friuls.
Wederom wordt dit dus een zorgeloze rit door Modelbouwland, met slechts één bestemming : Paintegem vlakbij Weatheren !
De kit boxart :
En geheel overbodig maar toch present als brandstof op de werktafel voor deze jongen :
Snel een eerste update want ik krijg al dorst !!!
De roestige Admiraal krijgt z'n diorama na deze (de BT-7 is klaar voor z'n display en dat ging sneller dan verwacht, dus deze kan er nog bij...).
Vriendelijke groet van GUnit die er hier geen Black Knights stripverhaal van gaat maken !
Enige vervanging betreft de set tracks door Friuls.
Wederom wordt dit dus een zorgeloze rit door Modelbouwland, met slechts één bestemming : Paintegem vlakbij Weatheren !
De kit boxart :
En geheel overbodig maar toch present als brandstof op de werktafel voor deze jongen :
Snel een eerste update want ik krijg al dorst !!!
De roestige Admiraal krijgt z'n diorama na deze (de BT-7 is klaar voor z'n display en dat ging sneller dan verwacht, dus deze kan er nog bij...).
Vriendelijke groet van GUnit die er hier geen Black Knights stripverhaal van gaat maken !
Laatst bewerkt: