Om te voorkomen dat jullie denken dat ik niets meer doe......ik ben al een paar weken bezig met drie stappen vooruit te gaan en dan vervolgens weer twee terug....moeizaam geneuzel op de vierkante centimeter...maar hierover later.
De volgende stap na het schutbord was het verven van het chassis en de assemblage van alle onderdelen
Het model is erg onhandig door zijn grootte en gewicht ( 40 cm en ongeveer 4 kilo) en zolang het nog niet helemaal klaar is blijft het een instabiele constructie. En het ging ook fout! Door het gewicht begonnen een aantal lassen van het chassis te schuren. Als de boel ongeverfd zou zijn had ik even de bout eropgezet.......dus verzin een list
Ik ben het chassis gaan verstevigen met blokjes hout en deze vastgezet met 2 componentenlijm .....zeer stevig en toch flexibel. Het heeft goed gewerkt en de basis zit nu stevig in elkaar.
Ook nog wat accessoires erbij geprutst
Dit is een soort verdeelblok voor de benzineleidingen
Dit is een soort benzine pomp....functie onbekend
Verder heb ik een onderdeel vervangen omdat met het orginele onderdeel het schutbord niet goed af te stellen is...en later geeft dat problemen met de passing van de motorkap
Dit is de huidige stand van zaken
Hierna ga ik de onderkantbescherming bijpunten, verven en assembleren