Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hele mooie kit, iedere spreu zit apart geseald. Civiel maken die ik niet, er zit geen motor in en als ik ontdoe, van de bepantsering en wapentuig lijft er alleen een bodemplaatje van de cabine en een paar tracks over. Dus hij wordt militair en dan naar het grijs of geel zoals de IDF hem gebruikt. Voor de afmeting wat overigens gewoon 1/35 is dus net zo groot, als de D7 :mrgreen: zet ik er personeel bij.
De bedoeling is dat hij naast de gepantserde D7 komt, die ik ook wil aanschaffen. Met mijn idee, lijkt het heel goed te staan in een diorama, met oa een trailer waar ze op passen, en ook een andere machine op rupsbanden.
De meegeleverde lichte bewapening, ga ik ook monteren, want ook deze wordt bestuurd vanuit de cabine. Duidelijk te zien als alles in handen is.
Toch iets dat is heel gevoelsmatig, de grootte, ik heb nog gekeken of hij echt 1/35 is en niet 1/24.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.