Hoofdsponsor

1/35 דובי Cat D9 [wip]

Aris5

Well-known member
Registered
Hier de Cat d9

slechts 8,5 meter lang, 4,5 meter breed en maar 4 meter hoog

attachment.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele mooie kit, iedere spreu zit apart geseald. Civiel maken die ik niet, er zit geen motor in en als ik ontdoe, van de bepantsering en wapentuig lijft er alleen een bodemplaatje van de cabine en een paar tracks over. Dus hij wordt militair en dan naar het grijs of geel zoals de IDF hem gebruikt. Voor de afmeting wat overigens gewoon 1/35 is dus net zo groot, als de D7 :mrgreen: zet ik er personeel bij.
De bedoeling is dat hij naast de gepantserde D7 komt, die ik ook wil aanschaffen. Met mijn idee, lijkt het heel goed te staan in een diorama, met oa een trailer waar ze op passen, en ook een andere machine op rupsbanden.
De meegeleverde lichte bewapening, ga ik ook monteren, want ook deze wordt bestuurd vanuit de cabine. Duidelijk te zien als alles in handen is.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg Toch iets dat is heel gevoelsmatig, de grootte, ik heb nog gekeken of hij echt 1/35 is en niet 1/24.

Dit zijn de frames

Dan de bouwbeschrijving.

Er is te kiezen uit 3 uitvoeringen, ik heb voor deze gekozen
attachment.jpg

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Terug
Bovenaan