Nou zal er dan toch een topic van maken (bedankt Peter ).
Dit is een project die ik naast de Pacman rod zal gaan doen.
Was hier al mee begonnen maar even in de kast gezet nu het weer gaat kriebelen vooruit dan maar.
Dit is hem
En zo moet ie ongeveer worden. (hang me er niet aan op ben erg voor verandering ).
Nou eerst de achterwielen zoals altijd als je het nodig hebt is het niet te vinden prostreet banden.
Niet getreurd zelf maken (hoe moeilijk kan het zijn),ik heb natuurlijk de originele banden die verbreden is niet moeilijk MAAARRR dan zit je dus met een naad.
Dit is de oplossing.
De onderdelen 2 slicks (van het model en 2 die ik nog had liggen) en 1 brede band met profiel an een Muscle machine .
Deze banden zijn 1/12 (en heb een paar van deze modellen gekocht voor een prikkie).
Ik heb de wang (zijkant band) weggesneden,
Toen de slicks erin gezet voor stevigheid en zodat de velgen passen.
Het resultaat.
Het verschil kleine is 1/25 grote wel 1/12
Even passen onder de auto.
Lijken goed te passen volgende update krijgen de velgen een rebuild.
Tot dan.
Gr
Dirk
Dit is een project die ik naast de Pacman rod zal gaan doen.
Was hier al mee begonnen maar even in de kast gezet nu het weer gaat kriebelen vooruit dan maar.
Dit is hem
En zo moet ie ongeveer worden. (hang me er niet aan op ben erg voor verandering ).
Nou eerst de achterwielen zoals altijd als je het nodig hebt is het niet te vinden prostreet banden.
Niet getreurd zelf maken (hoe moeilijk kan het zijn),ik heb natuurlijk de originele banden die verbreden is niet moeilijk MAAARRR dan zit je dus met een naad.
Dit is de oplossing.
De onderdelen 2 slicks (van het model en 2 die ik nog had liggen) en 1 brede band met profiel an een Muscle machine .
Deze banden zijn 1/12 (en heb een paar van deze modellen gekocht voor een prikkie).
Ik heb de wang (zijkant band) weggesneden,
Toen de slicks erin gezet voor stevigheid en zodat de velgen passen.
Het resultaat.
Het verschil kleine is 1/25 grote wel 1/12
Even passen onder de auto.
Lijken goed te passen volgende update krijgen de velgen een rebuild.
Tot dan.
Gr
Dirk
Laatst bewerkt door een moderator: