Tja, daar zit je dan te hoesten en te niezen, te snotteren dat het een lieve lust is. Pillen en poeierkes slikken om toch maar een beetje als mens door het leven te kunnen gaan. En dan komt de dag dat het beter gaat, de mist trekt weg uit je hoofd, je kan terug een ganse nacht doorslapen en het eten smaakt weer naar eten. Het leven is goed; vooral omdat je de rest van de week nog in ziekteverlof bent
Dus, vers doosje opengetrokken en direkt iets gekozen wat al een tijdje op mijn verlanglijstje staat. Dit heb ik altijd al een machtig vliegding gevonden, niet alleen omwille van het speciale uiterlijk, ook niet vanwege het monsterachtige allesvernietigend schietdingske wat aan zijn neus hangt, gewoon zo lelijk dat het mooi wordt.
Piccies dan maar, eerst het doosje
rekjes MET tubeke lijm
het zéér uitgebreide plan van wel een gans blad
En de vooruitgang van vandaag, hier en daar moet er nog wat geschuurd worden maar al bij al een plezant kitje. Past prima voor een kitje van 23 jaar.
Dus, vers doosje opengetrokken en direkt iets gekozen wat al een tijdje op mijn verlanglijstje staat. Dit heb ik altijd al een machtig vliegding gevonden, niet alleen omwille van het speciale uiterlijk, ook niet vanwege het monsterachtige allesvernietigend schietdingske wat aan zijn neus hangt, gewoon zo lelijk dat het mooi wordt.
Piccies dan maar, eerst het doosje
rekjes MET tubeke lijm
het zéér uitgebreide plan van wel een gans blad
En de vooruitgang van vandaag, hier en daar moet er nog wat geschuurd worden maar al bij al een plezant kitje. Past prima voor een kitje van 23 jaar.