Hoofdsponsor

Aan Cookson Drijfhout

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verbeek
  • Startdatum Startdatum
V

Verbeek

Guest
Geachte heren, ik zie zulke pracht gereedschap langs komen.
Dat maak mij, en velen erg blij.
Onze dank hiervoor. Het gaat op een modelbouw walhalla lijken met al die tools.
Maar zoveel is onbekend, dat een goeden uitleg af en toe best wenselijk is. Wat is bijvoorbeeld een Cookson bankmesje?
Voorlopig moet ik even op de centjes passen, maar geloof me, ik zal heel wat gaan afnemen van uw bedrijf.

Vriendelijke groet
Cor Verbeek

Wij als Cookson Drijfhout zijn erg blij met de positieve reacties die wij van de bezoekers van dit forum krijgen. Van oorsprong zijn we een edelmetaal bedrijf dus het is altijd afwachten of een nieuwe stap als deze aanslaat.

Nog lang niet al het gereedschap staat op dit forum dit geldt eveneens voor onze webwinkel ons assortiment is zo divers. Voor de modelbouw proberen wij zoveel mogelijk passend gereedschap te plaatsen. Voor vragen, opmerkingen of feedback en producten die jullie missen (wat wij kunnen leveren) op het forum staan wij altijd open.

Om uitleg over gereedschap kunnen jullie altijd vragen. Regelmatig zal het forum bekeken worden op reacties. Over het Cookson bankmesje kan ik heel kort zijn: een mesje om dingen te openen, snijden e.d. wat je nog meer met een mesje kan doen.

Aankopen zien wij inderdaad graag hieruit voortvloeien. Ter informatie: vanuit het forum is een discussie geopend om een groepsaankoop te doen i.v.m. de verzendkosten. Ook hier kunnen jullie gebruik van maken.

Houdt u het forum in de gaten, want langzaam aan zal ons aanbod zich uitbreiden.

Voor meer artikelen bezoekt u de webwinkel: www.gereedschap-drijfhout.nl.

Terug
Bovenaan