Hoofdsponsor

1/35 Admiral cabriolet 1939 [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Redriver
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Redriver

Guest
Hallo beste mensen,
Eindelijk iets kunnen afmaken, een bouwverslag zit er niet bij,ik ben maar een traaaag bouwerke.
Het betreft een bestaand waterrad,achter het gemeentehuis van Mol.Het is ook de eerste keer dat ik een bestaand gebouw probeer na te
bouwen dus hat zal niet echt een copy zijn vrees ik.
attachment.jpg
Het origineel.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
Het rad,en de steentjes
attachment.jpg attachment.jpg
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
Het voertuig met als kenteken,de wandelende eend is van de propaganda compagnie KP637
Reacties welkom,grts

Die mannekes die zitten er zomaar stijfjes in zo plasticachtig NEE maat het was maar een grapje hoor , en als dat uwen eerste keer is ahwel nen dikke proficiat zenne , ik vind dat zelfs heel goed
Marc

Ziet er mooi uit, en dat waterrad is echt wel origineel gevonden ;)

[Mod]Probeer volgende keer toch een bouwverslag bij te houden, het maakt niet uit hoe lang je er aan bouwt (ik heb hier ook nog bouwverslagen van tijden geleden staan waar ik nog aan moet verder werken...)
Maar dat maakt het wel leuker, en vooral leerzamer voor ons allemaal ;)[/]

Super mooi gedaan het plaatje klopt helemaal,kan je even iets meer vertellen hoe je het huisje hebt gemaakt en welk materieel je hier bij hebt gebruik..

Die mannekes die zitten er zomaar stijfjes in zo plasticachtig NEE maat het was maar een grapje hoor , en als dat uwen eerste keer is ahwel nen dikke proficiat zenne , ik vind dat zelfs heel goed
Marc
Hallo coachke,het was effe schrikken met je openingszin,ik dacht zou het nu zo slecht zijn:ohmy:

knap gemaakt :o

wel vriendelijk van die fietser dat hij zwaait naar de mensen in de auto :ph34r::laugh:

Super mooi gedaan het plaatje klopt helemaal,kan je even iets meer vertellen hoe je het huisje hebt gemaakt en welk materieel je hier bij hebt gebruik..
Hey Danny,
Voor het huisje had ik nog een stukje forlex plaat liggen voor de gevel en zijkanten,daar heb ik dan steentjes uit plaaster,gemaakt op een glasplaat (Dank zij een tip
op dit forum).De dakpannen zijn eveneens gemaakt uit plaaster alhoewel ik ze persoonlijk niet zo goed vind.
Het rad is gemaakt uit plasticard de schoepen van balsahout.
De muurtjes op de brug zijn van isolatieplaat eveneens de kasseien.
Ten slotte,de verhoging is gemaakt met groene oasis.
Bedankt voor de interesse,grts

Nee maateke het was een grapje hoor , ik persoonlijk vind het fantastisch hoor wat de rest denkt weet ik niet het is prachtig , iok begin aan zoiets niet , ik kan dat gewoon niet
Knap gedaan hoor
Sorry het was maar een grapje
Grt Marc

Nee maateke het was een grapje hoor , ik persoonlijk vind het fantastisch hoor wat de rest denkt weet ik niet het is prachtig , iok begin aan zoiets niet , ik kan dat gewoon niet
Knap gedaan hoor
Sorry het was maar een grapje
Grt Marc
Hey Marc,het grapje was wel geslaagd hoor:D

Hey,

Mooie setting en knappe afwerking, brengt leven mee en het vertelt een verhaal. Origineel om je waterrad van de 'eigen' achtertuin te gebruiken :) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan