Agusta A109BA [KLAAR]
na wat opzoekwerk en na de bevorading van alle benodigdheden, ben ik vandaag eindelijk gestart aan de Agusta A109
door de flater van Photo*ucket heb ik eindelijk een geschikte host gevonden bij Imgur.
de bouw is begonnen met de eerste assemblage van het interieur en het opvullen van de onderste ramen in de deuren.
er is nog heel veel werk aan, gezien de Revell A109K verschilt van de -BA versie op sommige vlakken.
de kit is wordt een omgebouwde Revell 1/72 Agusta A109K, met de decals van DACO die recent op de markt zijn gekomen.
aankomende veranderingen zijn:
-cable cutters
-UHF antennes en RWR housings langs de staart
-nieuwe seats achterin
-de verandering van de motoren (waar het meeste werk zal ingaan).
-flare dispensers onderaan de cargodoors
-aanpassing van het landingsgestel.
-....
na wat opzoekwerk en na de bevorading van alle benodigdheden, ben ik vandaag eindelijk gestart aan de Agusta A109
door de flater van Photo*ucket heb ik eindelijk een geschikte host gevonden bij Imgur.
de bouw is begonnen met de eerste assemblage van het interieur en het opvullen van de onderste ramen in de deuren.
er is nog heel veel werk aan, gezien de Revell A109K verschilt van de -BA versie op sommige vlakken.
de kit is wordt een omgebouwde Revell 1/72 Agusta A109K, met de decals van DACO die recent op de markt zijn gekomen.
aankomende veranderingen zijn:
-cable cutters
-UHF antennes en RWR housings langs de staart
-nieuwe seats achterin
-de verandering van de motoren (waar het meeste werk zal ingaan).
-flare dispensers onderaan de cargodoors
-aanpassing van het landingsgestel.
-....
Laatst bewerkt: