E
Edwin
Guest
Mijn eerste bouwverslag op dit forum en ik zal jullie hulp hard nodig hebben. het bouwen zal op zich wel gaan maar toen ik op zoek was naar foto's van deze Alfa kwam ik een detail set tegen en heb deze er maar bij besteld. Na het openen van de doos wist ik dat ik dat nog niet zonder hulp kon en daar schaam ik me niet voor. Dus als ik daar mee moet gaan beginnen zal ik zeker om de benodigde hulp vragen. Het is trouwens wel erg mooi spul en zal zeker wat toevoegen aan het model.
Om jullie te laten zien waar ik mee ga beginnen heb ik wat foto's gemaakt.
Zoals jullie zien valt dit allemaal wel mee en is dit (volgens mij ) niet al te moeilijk.
Maar nu komt het spannende.
Bovenstaande is voor mij dus het spannende gedeelte waar ik jullie hulp heel erg goed kan gaan gebruiken. Momenteel ben ik met het motorblokje bezig en zodra er genoeg gedaan is voor een foto zal ik deze gelijk tonen.
mvg Edwin
Om jullie te laten zien waar ik mee ga beginnen heb ik wat foto's gemaakt.
Zoals jullie zien valt dit allemaal wel mee en is dit (volgens mij ) niet al te moeilijk.
Maar nu komt het spannende.
Bovenstaande is voor mij dus het spannende gedeelte waar ik jullie hulp heel erg goed kan gaan gebruiken. Momenteel ben ik met het motorblokje bezig en zodra er genoeg gedaan is voor een foto zal ik deze gelijk tonen.
mvg Edwin
Laatst bewerkt door een moderator: