Hoofdsponsor

Audrey [!]

Reneduret

Well-known member
Registered
Als liefhebber van Franse films met een zekere voorliefde voor een bepaald actrice ben ik alvast met schetsen aan de slag gegaan voor een nieuw werk.
Schetsen kan geen kwaad, zeker als je moeite hebt met proporties.

comme moi :-)

mms_img-881282065-1.jpg

en dan liefst in de rol van Amelie, die is leuk om te schilderen.

Rene

Rene....ben niet thuis in franse films....maar de schets die je hier laat zien ,kan ik alleen over dromen om die op papier te zetten..als dit je nieuwe projekt is....wat een uitdaging ....weet zeker dat je dit weer subliem gaat afwerken ;););) en denk dat de haren de meeste uitdaging gaat zijn voor u....:8:8:8..en je proporties zitten zeker goed..dat is mijn bescheiden mening...top man ...;)

bewust even niet opgezocht met het kapsel uit 'Amelie' , beter even contour hoofd, proportie bezien.

dit is ze in die rol:

amelie-audrey-tautou-2.jpg

Audreys gezicht leent zich voor karikatuur, oppassen dus voor mij :-)

Waar Hans Landa's karakter gebouwd is rond geslepenheid, sarcasme en duisterheid zoek ik thematisch in een buste Amelie's onbevangenheid, goedheid en geloof in dromen.

Voor hen die de poster van de film bezitten zou een beschilderd exemplaar een subtiele act zijn in de woning.

30-ago-cine-amelie.jpg

Maak hem in eerste instantie voor mijn vriendin.

Rene zal mooie kado zijn voor je vriendin...;)...als ik deze foto zie ...denk ik terug in mijn tijd aan de franse zangeres Mireille Mathieu...ze had net hetzelfde kapsel ...pure nostalgie...ik geloof in je maatje...en ben zeker dat dit een mooie buste gaat worden ...top man ;)

maatje hier op deze schets komt ze heel veel beter over :) en je ziet ook veel meer karaktertrekken in deze persoon ....knap man :8:8:8

Terug
Bovenaan