Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt precies de smaak te pakken van tweedekkers Pascal. Nog een tip voor die houten propellers , om gewicht te besparen is er een afwisseling van zwaarder hout en lichter hout , vandaar die kleurwisseling . Beginnend aan de buitenboord en volledig de omtrek volgend ligt een soort hout , daarbinnen de tweede houtsoort, dan weer de eerste enz. Alles hangt natuurlijk af van de fabrikant van de propeller. Succes Willy.Na Erwin begreep dat ik vliegtuigen ww1 wilde bouwen heeft hij mij direct verder geholpen met dit vliegtuig en verschillende onderdelen om mee verder te gaan.
Ik ben zeer blij met deze en we gaan ons best doen om er wat van te maken.
Bekijk bijlage 429259
Bekijk bijlage 429260
Bekijk bijlage 429261
Bekijk bijlage 429262
Bedankt voor de info Willy.Nog een tip voor die houten propellers , om gewicht te besparen is er een afwisseling van zwaarder hout en lichter hout , vandaar die kleurwisseling . Beginnend aan de buitenboord en volledig de omtrek volgend ligt een soort hout , daarbinnen de tweede houtsoort, dan weer de eerste enz. Alles hangt natuurlijk af van de fabrikant van de propeller. Succes Willy.
HiHi was eigenlijk een vergissing.Pascal welke vulling gebruik jij? Ziet er zo donker en korrelig uit?