Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog maar een nieuw project erbij gepakt nu ik aan huis gekluisterd zit door de corona crisis, ben gelukkig niet de enigste met dit probleem.
Hij word gewoon zo uit de doos gebouwd en misschien een beetje verweerd.
Leuke mooi afgewerkte kit , heb ik al gebouwd en heb er nog 1 van liggen , je kan er zelfs het motorcompartiment in after market bij kopen in resin
Suc6 met deze mooie auto ( heb er zelf 2 echte van gehad )
Marc
Bedankt voor de reacties.
@Coachke, Ja heb dat motorblok gezien en ziet er mooi uit maar tegen de €60 vind ik een beetje te gek voor een model wat maar net €40 kost
Klein begin gemaakt en al een toekomstig probleem ontdekt.
1 panelines dieper gemaakt
2 Met Tamya extra thin de panelines een likje lijm gegeven, door de lijm worden de scherpe lijmen wat verzacht oftewel ze worden iets afgerond.
3 De hele body geschuurd om te kijken of er nergens plekken zijn waar het plastic iets is verzonken en uiteraard gelijk eventuele gietnaden weg werken.
4 Body in de afwas en nachtje laten drogen.
5 Primer aanbrengen.
Het probleem waar ik het over had is, Er komen sierstrippen rondom de BMW en die vallen in een naad, mooie oplossing alleen passen de strips nog in de naad na een paar lagen verf en vernis
Wel Ron als ik kan ga ik hem toch bestellen eerst door de corona even op adem komen en dan bestel ik hem zeker , een Touring hebben ze ook maar dat word duur de kit en dan nog eens zoveel voor de touring
Tof een BMW. Ik volg mee Ron. Ivm het trimprobleem : deze bouwer zet ze er gewoon op na de verf en clear: https://youtu.be/Rs_j4UUnxWk
Veel succes met deze klassieker.
Modest ik spuit niet een laagje vernis op de body meerdere dus, minimaal zes lagen maar denk eraan om ze na de kleurlaag en eerste laag vernis gewoon aan te brengen en ze gewoon mee spuiten in de volgende lagen vernis maar eerst even testen op het chroom dat ik geen verassingen tegenkom
Erwin, Ja body is wel egaal alleen jammer dat er nog vier gaatjes in de body zaten dus een beetje putty en ook weer opgelost. Ik had er blijkbaar overheen gekeken in de instructies of het stond niet vermeld, en mijn chinees gaat ok niet verder dan nummertje 63 bij de chinees.
Er moesten ook twee naden aangebracht worden aan zowel de voorkant en de achterkant dus ook maar gelijk gedaan toen ik bezig was met gaten vullen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.