L
liftmaster
Guest
De meeste zullen die vliegtuig wel eens zien vliegen hebben in het zuiden van Frankrijk, Spanje of Italië. Daar beginnen ze volop al de oude CL-215's te vervangen. Vanwege dat avgas (loodhoudende vliegtuigbrandstof) minder en minder geproduceerd wordt vanwege milieu normen, zocht men naar een oplossing en werd de CL-215 gemonderniseerd met een nieuwe cockpit en vooral nieuwe Pratt & Witney turbo prop motoren. Deze geven het vliegtuig een goedkoper eoperatie mogelijk, minder onderhoudskosten, enz.
Ik heb deze doos een hele tijd geleden nog bij Broux in Hasselt gekocht. Dit was in 2003, wanneer deze doos pas door Heller uitgebracht was. Ik ben er in der tijd met begonnen, maar door omstandigheden niet afgemaakt. Met de afleveringen van Ice Pilots NWT gezien te hebben, ben ik de kast terug gaan af zoeken naar dit betreffende vliegtuig. Het was er nog en ga er terug aan beginnen. Het zal met stukken zijn, maar het moet dit jaar zeker af.
De doos
Inhoud wat nog niet gedaan geweest is
Wat reeds gedaan geweest is
Ik heb deze doos een hele tijd geleden nog bij Broux in Hasselt gekocht. Dit was in 2003, wanneer deze doos pas door Heller uitgebracht was. Ik ben er in der tijd met begonnen, maar door omstandigheden niet afgemaakt. Met de afleveringen van Ice Pilots NWT gezien te hebben, ben ik de kast terug gaan af zoeken naar dit betreffende vliegtuig. Het was er nog en ga er terug aan beginnen. Het zal met stukken zijn, maar het moet dit jaar zeker af.
De doos
Inhoud wat nog niet gedaan geweest is
Wat reeds gedaan geweest is