Z
zimmermaniac
Guest
Vrij recent aan deze kit begonnen, staat nu bijna klaar voor de grondverf dus kan ik hem hier mooi afwerken
Een reeks foto's in chronologische volgorde van werken, en voor de Nederlanders, juicht driewerf hoera en spring een gat in de lucht, ik maak de Nederlandse versie
Wordt trouwens gewoon een recht toe recht aan OOB bouw, geen aftermarketprutsen, gewoon even lekker aan elkaar plakken en kleuren
eerste vorderingen, na 15 minuten al klaar voor de spuit
zwarte basislaag
zinc chromate green van vallejo erover, picca is wat donker, ekskoezies daarvoor
de nodige deeltjes voorzien van een metaalkleur ( vallejo steel )
wat details uitpikken
bovenzijde van de sidewalls hebben een drybrush met zincchromate green opgelicht met geel gekregen, daarna de nodige details uitgepikt met zwart
de nodige decals op de desbetreffende onderdelen
en een snelle dryfit van de stand van zaken
even vlug een wasje in de cockpit gooien
en de boel dichtmaken ( met wat brute kracht op 1 van de vleugels )
dryfit van de vleugels toont dat er na lijmen geen kieren te zien zullen zijn
en zo is het al best een schattig klein dikkertje
Een reeks foto's in chronologische volgorde van werken, en voor de Nederlanders, juicht driewerf hoera en spring een gat in de lucht, ik maak de Nederlandse versie
Wordt trouwens gewoon een recht toe recht aan OOB bouw, geen aftermarketprutsen, gewoon even lekker aan elkaar plakken en kleuren
eerste vorderingen, na 15 minuten al klaar voor de spuit
zwarte basislaag
zinc chromate green van vallejo erover, picca is wat donker, ekskoezies daarvoor
de nodige deeltjes voorzien van een metaalkleur ( vallejo steel )
wat details uitpikken
bovenzijde van de sidewalls hebben een drybrush met zincchromate green opgelicht met geel gekregen, daarna de nodige details uitgepikt met zwart
de nodige decals op de desbetreffende onderdelen
en een snelle dryfit van de stand van zaken
even vlug een wasje in de cockpit gooien
en de boel dichtmaken ( met wat brute kracht op 1 van de vleugels )
dryfit van de vleugels toont dat er na lijmen geen kieren te zien zullen zijn
en zo is het al best een schattig klein dikkertje