Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het één van de meest leuke bezigheden wat betreft W.W.1 modelbouw. Is ook niet zo moeilijk met het juiste materiaal.ik volg mee voor de rigging ! Is ook een van mijn uitdagingen
Ik dacht hetzelfde Danny Maar volg de rode lijn op eerste foto en dan zal het je opvallen dat er wel degelijk een klein verschil is.Ik denk dat ze bij de fabricatie zich vergist hebben van nummer.......twee onderdeeltjes met de aanduiding H18 terwijl er één van de twee feitelijk de aanduiding H19 moet hebben. Het zijn twee identieke onderdeeltjes dus op zich geen probleem.
MVG
Danny
Tip Koop gaspatch bevestigingsogen (turnbuckles) wel de metalen versie. ik heb die gebruikt bij de felixstowe en nog 2 WNW dubbeldekkers en geen seconde spijt van gehad, samen met EZ lines werkt dat super. Heb ook ushi von der rosten lines in huis, maar EZ werkt beter voor mij.ik volg mee voor de rigging ! Is ook een van mijn uitdagingen
Ik gebruik ez-line voor antenne draad. Ik vraag me eigenlijk af hoelang de strakheid van de draad blijft (en niet begint door de hangen want het is een soort elastiek)Tip Koop gaspatch bevestigingsogen (turnbuckles) wel de metalen versie. ik heb die gebruikt bij de felixstowe en nog 2 WNW dubbeldekkers en geen seconde spijt van gehad, samen met EZ lines werkt dat super. Heb ook ushi von der rosten lines in huis, maar EZ werkt beter voor mij.
Heb deze in mijn bezit voor de bouw v/d Nieuport maar was van plan ze hiervoor te gebruiken.Tip Koop gaspatch bevestigingsogen (turnbuckles) wel de metalen versie. ik heb die gebruikt bij de felixstowe en nog 2 WNW dubbeldekkers en geen seconde spijt van gehad, samen met EZ lines werkt dat super. Heb ook ushi von der rosten lines in huis, maar EZ werkt beter voor mij.
Alvast bedankt voor het mooie voorstel Roy maar de motor die ik nodig heb is niet te vinden op google.Hier sluit ik me bij Edwin aan. Pascal als je me je adres PM't, kan ik je zo'n dingetje toesturen dan kun je zien of het iets voor je is.
Heb 2 modellen staan van 2 jaar oud nu, met EZ line, geen enkel probleem, nog steeds net zo elastisch al bij aanbrengen. Maak ze regelmatig stofvrij en gaat prima.Ik gebruik ez-line voor antenne draad. Ik vraag me eigenlijk af hoelang de strakheid van de draad blijft (en niet begint door de hangen want het is een soort elastiek)