Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@coachkeeze word inderdaad out of te box gebouwd.Heb wel overwogen hem lager te leggen maar ga het toch niet doen.
@roneze kit komt van moebius.
Marc S.
Dit model en ook de Chrysler 300B van 1957 heb ik ook al gebouwd. Het zijn inderdaad modellen die mooi ineen passen zoals ook de andere modellen van Moebius. Veel plezier met de bouw. Willy.
Na de body ontvet te hebben is deze geschuurd met korrel 600 om daarna in de primer te spuiten.Voor dat de lak gespoten werd is de primer met korrel 4000 geschuurd.Als laatste stap is de hoogglansvernis aangebracht.Later word de body geschuurd en gepolijst.
Ben aan het experimenteren geweest met spuitbus van Motip , werkt goed maar is eerder gelig van kleur , op een donker model zie je dat niet maar bvb op een witte auto is dat niet zo mooi. Is die Sensys volledig transparant dan ?
@Modestforeste sensys is inderdaad volledig transparant.Ik schud de bus een tweetal minuten en hou een dertigtal centimeter afstand van mijn model.De eerste laag gebeurt met een snelle beweging.De volgende lagen beweeg ik iets langzamer en krijg je een mooie glanzende laag.Als je wil polijsten zeker een week mee wachten dan is de vernis volledig uitgehard.De gele schijn daar heb ik nooit last van,ik denk dat dit komt omdat je uw spuitbus te dicht bij uw model houd.
Marc S.
Nee hoor is gewoon gelig van zichzelf. Decanteer dat eerst en breng aan met de AB. Nu ik lees dat je rechtstreeks uit de spuitbus op je model werkt vind ik het nog straffer wat je toont. Weekje uitharden wist ik al. Met 2 k clear kan het al na een dag of drie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.