Om iedereen al wat nerveus te maken even de boxart en inhoud in deze topic gooien.
Het is de bedoeling dat iedereen hier even kan kijken over welke kit het gaat.
De deelnemers aan deze groepsbouw moeten dus de boxart en inhoud niet meer in hun topic zetten.
Zoals de meeste weten was er eerst sprake dat deze kit enkel in de U.S. of A. te koop kwam.
Uiteindelijk hebben ze dan toch beslist om deze ook in Europa aan de man te brengen.
Er zijn minieme verschillen tussen beide kits.
Deze ga ik proberen te verduidelijken in dit topic.
Boxart.
U.S.A. versie.
Europese versie.
De inhoud van de U.S.A. kit.
En de iets minder stevig ingepakte Europese kit.
En dan volgen nu de spreus die voor beide kits gelijk zijn.
Detaillering is best goed te noemen (wat van mijn fotografie niet gezegd kan worden), maar dat mag wel in deze schaal.
Clear parts.
De banden hebben een zeer mooi profiel zonder hinderlijke flash.
Zo, dit wat de kit betreft.
De handleiding ga ik ook inscannen en hier even beschrijven, want daar zit toch ook een redelijk verschil op.
Het is de bedoeling dat iedereen hier even kan kijken over welke kit het gaat.
De deelnemers aan deze groepsbouw moeten dus de boxart en inhoud niet meer in hun topic zetten.
Zoals de meeste weten was er eerst sprake dat deze kit enkel in de U.S. of A. te koop kwam.
Uiteindelijk hebben ze dan toch beslist om deze ook in Europa aan de man te brengen.
Er zijn minieme verschillen tussen beide kits.
Deze ga ik proberen te verduidelijken in dit topic.
Boxart.
U.S.A. versie.
Europese versie.
De inhoud van de U.S.A. kit.
En de iets minder stevig ingepakte Europese kit.
En dan volgen nu de spreus die voor beide kits gelijk zijn.
Detaillering is best goed te noemen (wat van mijn fotografie niet gezegd kan worden), maar dat mag wel in deze schaal.
Clear parts.
De banden hebben een zeer mooi profiel zonder hinderlijke flash.
Zo, dit wat de kit betreft.
De handleiding ga ik ook inscannen en hier even beschrijven, want daar zit toch ook een redelijk verschil op.