Hoofdsponsor

Dino's [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reneduret

Well-known member
Registered
Voor de jongens eens wat doen...:-)

heb ze wat herbi- en carnivoren uit laten zoeken en schetste wat.
Hoop dat ze het leuk vinden en voor mijn part later heel Jurassic parc gaan namaken :-)

DSCF1371_zps5576feb3.jpg

DSCF1381_zps1e8a5b4f.jpg

DSCF1385_zps52ef7ea0.jpg

DSCF1386_zpse2dc1d80.jpg

DSCF1387_zps1d35b141.jpg

best leuk, even iets anders....

René

Eens iets anders... dat is nu eens iets wat echt leerrijk is zie, "hoe begin je eraan", zo dus, waarom kunnen niet alle topics over scratchbouw-figuren zo beginnen ?

Eén opmerking, ik zie aan de schetsen dat je ook de klasieke weg op zal gaan, zijnde dino's als reuze hagedissen, wat ze helemaal niet waren, dino's hadden protoveren, waren dus eigenlijk meer te vergelijken met kiekens of kalkoenen.

Dino's zijn voorloper van de vogels. Via DNA onderzoek is b.v. gebleken dat Triceratops DNA veel overeenkomsten vertoont met .............. kalkoen DNA.

Dino's zijn voorloper van de vogels. Via DNA onderzoek is b.v. gebleken dat Triceratops DNA veel overeenkomsten vertoont met .............. kalkoen DNA.
Ach ja... er blijven nog zoveel vragen onbeantwoord, de ene beweerd dit, de ander dat... wetenschappers spreken mekaar en soms wel zichzelf gedurig tegen en niet enkel als het over de pre-historie gaat.
Enfin: dino's blijven voor velen tot de verbeelding spreken en hier wordt weer iets moois gemaakt. :D

Rene mooi initiatief...leerzaam voor de Kids ...en top man dat we mee mogen genieten ...is het met de Fimoklei dat je deze maakt ? ;););)

er is verwantschap te zien vandaag de dag tussen allerlei soorten dieren. De snoek die op de krokodil lijkt, kattenhoofd op een uil, slang.
De lange nek van een zwaan of giraffe geeft je wel te denken ja.

heb alleen wat internet plaatjes maar gebruik mijn eigen fantasie ook :-)

nu kan ik er nog niet veel ven zegen maar als je deze beestjes iets meer eten geeft zullen het pracht exemplaren worden
:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan