Dag Mannen,
Na het zien van al deze pracht ben ik ook aan het bouwen begonnen.
De bedoeling is dat het een dio word van een veldslag tussen Duitsland en Rusland.
Een concreet idee heb ik niet maar komt nog hoop ik.
Dit is mijn eerste dio ooit en wou starten met de dio set van REVELL met de titel Stalingrad maar meer en meer groeit het idee om zelf iets volledig te bouwen. Ik ga wel de voertuigen van dit pakket gebruiken plus nog wat extra. De figuren weet ik nog niet ik heb er ivm een voertuig waar ik nu mee bezig ben wel al figuren van PREISER die wel mooier zijn in gebruik.
De Duitse tank van de set is al klaar en zal proberen om hier foto's te zetten.
Ben nu aan een duitse halftrack bezig.
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, hou jullie maar niet in, ik ben niet van chocolade en kan tegen een stootje.
Ben van het principe "al doende leert men".
Daar het mijn eerste dio is en eerste gebruik van pigmenten en washes verwacht ik dus zeker en vast opmerkingen.
[/IMG]
[/IMG]
huidig projectonderdeel
Dit zijn voorlopig de laatste foto's.
Zal trachten elke update te posten.
De laatste foto's zijn genomen met GSM, fototoestel stuk.
Na het zien van al deze pracht ben ik ook aan het bouwen begonnen.
De bedoeling is dat het een dio word van een veldslag tussen Duitsland en Rusland.
Een concreet idee heb ik niet maar komt nog hoop ik.
Dit is mijn eerste dio ooit en wou starten met de dio set van REVELL met de titel Stalingrad maar meer en meer groeit het idee om zelf iets volledig te bouwen. Ik ga wel de voertuigen van dit pakket gebruiken plus nog wat extra. De figuren weet ik nog niet ik heb er ivm een voertuig waar ik nu mee bezig ben wel al figuren van PREISER die wel mooier zijn in gebruik.
De Duitse tank van de set is al klaar en zal proberen om hier foto's te zetten.
Ben nu aan een duitse halftrack bezig.
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, hou jullie maar niet in, ik ben niet van chocolade en kan tegen een stootje.
Ben van het principe "al doende leert men".
Daar het mijn eerste dio is en eerste gebruik van pigmenten en washes verwacht ik dus zeker en vast opmerkingen.
huidig projectonderdeel
Dit zijn voorlopig de laatste foto's.
Zal trachten elke update te posten.
De laatste foto's zijn genomen met GSM, fototoestel stuk.