E
Eric2020
Guest
Tijden geleden al begonnen met de bouw van dit model EF-111 van Hobbycraft. Het plastic van deze kit is heel erg slecht en ook zacht. Dat is ook de reden dat ik het wheels up heb gebouwd. Het plastic reageerd erg op normale lijm zoals UHU of Revell, en dat maakte de bouw ook niet makkelijk. Ook plamuur waar heel wat van is gebruikt om het beetje mooi te krijgen had invloed op het plastic, en daarom ook dan maar gewerkt met miliput. De passing is erg beroerd te noemen, de academy EF-111 is van hardere kwaliteit plastic en past ook beter.
Details zijn er wel, maar erg grof uitgevallen, breed en ook al niet diep, wat problemen geeft in later stadium met airbrushen. De cockpit van deze kit is wel goed te bouwen, maar klopt niet met wat het moet zijn. Alle F-111 types van Academy hebben zelfde cockpit
en aangezien ik het wheels up heb gebouwd en zelf er 2 figuren bijzocht, mocht dat de pret niet drukken om het een mooi model te laten worden.
Details zijn er wel, maar erg grof uitgevallen, breed en ook al niet diep, wat problemen geeft in later stadium met airbrushen. De cockpit van deze kit is wel goed te bouwen, maar klopt niet met wat het moet zijn. Alle F-111 types van Academy hebben zelfde cockpit
en aangezien ik het wheels up heb gebouwd en zelf er 2 figuren bijzocht, mocht dat de pret niet drukken om het een mooi model te laten worden.
Laatst bewerkt door een moderator: