Gegroet!
Ik bouw nog eens een F-16.
De FB-18 stortte in september 2019 neer in het Franse Pluvigner. Beide inzittenden gebruikten de schietstoel en bleven ongedeerd. Toch heeft eentje een hachelijk tijd beleefd toen hij aan een hoogspanningsdraad bleef hangen.
In 2007 was dit toestel het vlaggeschip van de OCU met speciale beschildering van de staart. Aangezien ik hiervoor een setje decals van DACO heb liggen, ga ik een poging wagen om dit toestel te bouwen.
Hiervoor spreek ik een doos uit 2005 aan
Netjes ingepakt, gebaseerd op de A-versie met een extra gietraam en ander cockpitraam bijgevoegd.
Typische Revell handleiding voor ze met de kleurige boekjes op de markt kwamen.
De Daco-decals:
Dit is mijn vierde Revell F-16, dus intussen wel vertrouwd met deze bouwdoos.
Gr
Thiery
Ik bouw nog eens een F-16.
De FB-18 stortte in september 2019 neer in het Franse Pluvigner. Beide inzittenden gebruikten de schietstoel en bleven ongedeerd. Toch heeft eentje een hachelijk tijd beleefd toen hij aan een hoogspanningsdraad bleef hangen.
In 2007 was dit toestel het vlaggeschip van de OCU met speciale beschildering van de staart. Aangezien ik hiervoor een setje decals van DACO heb liggen, ga ik een poging wagen om dit toestel te bouwen.
Hiervoor spreek ik een doos uit 2005 aan
Netjes ingepakt, gebaseerd op de A-versie met een extra gietraam en ander cockpitraam bijgevoegd.
Typische Revell handleiding voor ze met de kleurige boekjes op de markt kwamen.
De Daco-decals:
Dit is mijn vierde Revell F-16, dus intussen wel vertrouwd met deze bouwdoos.
Gr
Thiery
Laatst bewerkt door een moderator: