Vorig jaar al mee begonnen, alleen nog steeds niet af, zo gaat dat bij mij wel vaker, ik stel veel te hoge eisen aan mezelf.
Ben er afgelopen week weer mee verder gegaan, en nu begint het eind in zicht te komen.
Omdat het wel een goed gelukt model wordt, leek het me wel een goed idee om er een verslag van te plaatsen.
De California in het echt
De bekende doos van Revell
Een paar foto's van een aantal onderdelen
Uitlaat beetje geweatherd
Een mooie vergroting om te controleren of ik niet heb gesmokkeld met de detaillereing van de distributie
Motorblok, volgens mij een beetje een donkere foto, maar maak nog wel een betere foto
Lakwerk, mooi Ferrari rood
Onder de kap mooi zwart gespoten
En vandaag nog even een nieuwe foto gemaakt
En dat vervelende doosje met onderdeeltjes die ik allang in elkaar had kunnen lijmen
En dit is ook een reden dat m 'n pastic modellen soms pas na een jaar klaar zijn
Misschien maak ik hier ook nog wel een verslag van.
Ben er afgelopen week weer mee verder gegaan, en nu begint het eind in zicht te komen.
Omdat het wel een goed gelukt model wordt, leek het me wel een goed idee om er een verslag van te plaatsen.
De California in het echt
De bekende doos van Revell
Een paar foto's van een aantal onderdelen
Uitlaat beetje geweatherd
Een mooie vergroting om te controleren of ik niet heb gesmokkeld met de detaillereing van de distributie
Motorblok, volgens mij een beetje een donkere foto, maar maak nog wel een betere foto
Lakwerk, mooi Ferrari rood
Onder de kap mooi zwart gespoten
En vandaag nog even een nieuwe foto gemaakt
En dat vervelende doosje met onderdeeltjes die ik allang in elkaar had kunnen lijmen
En dit is ook een reden dat m 'n pastic modellen soms pas na een jaar klaar zijn
Misschien maak ik hier ook nog wel een verslag van.
Laatst bewerkt door een moderator: